Kαμπάνια, με παράλληλο λανσάρισμα νέων συσκευασιών

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Misko, με την υπογραφή της Soho Square Athens. Βασικός πρωταγωνιστής της καμπάνιας, με τίτλο «Η Γεύση που μας Ενώνει», είναι τα ζυμαρικά Misko, που ενώνουν μικρούς και μεγάλους, όσους αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα με εκείνους που πειραματίζονται με νέα υλικά και εκείνους που εκτιμούν το καλό φαγητό με όσους δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στη μαγειρική. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Picky Productions υπό την επίβλεψη των σκηνοθετών Danny και Loco. Το food styling των πιάτων επιμελήθηκαν οι Tina και Olivia Webb, ενώ το τραγούδι συνέθεσε αποκλειστικά για την ταινία ο Λευτέρης Σαμψών. Ταυτόχρονα, η εταιρεία λανσάρει και ανανεωμένες τις συσκευασίες της με μοντέρνα και vintage αισθητική από το design agency Bob Studio. Διαθέτουν ματ επίστρωση και χρυσές λεπτομέρειες, καθώς και την ένδειξη «Από 100% Ελληνικό Σιτάρι».