Στρατηγική εξάλειψης επιβλαβούς διαδικτυακού περιεχομένου αποκάλυψε η Global Alliance for Responsible Media (GARM), προκειμένου να διασφαλίσει ότι κακόβουλοι χρήστες δεν έχουν πρόσβαση σε χρηματοδότηση από διαφημίσεις.

Η GARM, η οποία δημιουργήθηκε το 2019 από τις World Federation of Advertisers (WFA) και Association of National Advertisers (ANA) στις ΗΠΑ, ανέπτυξε τριμερές σχέδιο που τοποθετείται ως πρωτοβουλία-ορόσημο για την ενίσχυση της ασφάλειας κατά μήκος του media supply chain. Πρώτον, η συμμαχία θα υιοθετήσει κοινό λεξιλόγιο ώστε η βιομηχανία να κατηγοριοποιεί το επιβλαβές περιεχόμενο με τον ίδιο τρόπο.

Οι 11 βασικοί ορισμοί, οι οποίοι καλύπτουν ενότητες όπως άσεμνο περιεχόμενο, ναρκωτικά, spam και τρομοκρατία, έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν πλατφόρμες, agencies και διαφημιζόμενους να αναπτύξουν μια κοινή αντίληψη του τι είναι επιβλαβές περιεχόμενο και πώς να προστατέψουν ευάλωτα κοινά.

Η GARM θα αναπτύξει επίσης κοινά εργαλεία για να συνδέσει πιο αποτελεσματικά τη δουλειά που γίνεται από τις 3 πλευρές, για να βελτιώσει τη διαφάνεια και την ακρίβεια στον τρόπο με τον οποίο οι επενδύσεις σε media προσανατολίζονται σε περισσότερο «ασφαλείς εμπειρίες για τους καταναλωτές».

Τέλος, η ένωση θα ορίσει κοινά standards μετρήσεων, δίνοντας τη δυνατότητα στη βιομηχανία να μπλοκάρει, να αποκλείσει οικονομικά και να απομακρύνει επιβλαβές περιεχόμενο. Το σχέδιο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο.
(Πηγή: Marketingweek.com)