Οι fans του gaming είναι περισσότερο πιθανό να εμπιστευθούν τις προτάσεις των influencers αποκαλύπτει μια νέα διεθνής έρευνα της YouGov. Σύμφωνα με τα ευρήματα, σε παγκόσμια κλίμακα, το 59% των ενηλίκων που ακολουθούν influencers δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις προτάσεις για μάρκες και τις συμβουλές που δίνουν οι influencers, ποσοστό που ανεβαίνει στο 66% για όσους ακολουθούν gaming influencers. Η τάση αυτή παρατηρήθηκε σε 13 από τις 17 αγορές που μελετήθηκαν.

Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία ενόψει του σχεδιασμού των επικοινωνιακών στρατηγικών για τη νέα χρονιά. Όπως δείχνουν διεθνείς μελέτες, το influencer marketing αναμένεται να αναπτυχθεί δυναμικά μέσα στο 2022 και οι creators στο gaming αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς, καθώς μπορούν να συνδεθούν με ποικίλα κοινά, τα οποία συχνά προσεγγίζονται με δυσκολία.

Η πανδημία έχει επίσης επιταχύνει την τάση του social gaming και οι influencers μπορούν να παίξουν κεντρικό ρόλο σε αυτό το τοπίο, καθώς, σύμφωνα με τη YouGov, οι fans απολαμβάνουν το χιούμορ και την προσωπικότητα των gaming influencers περισσότερο από τις ικανότητές τους στο παιχνίδι.

(Πηγή: WARC)