Με δύο κωδικούς, υπό το brand name «Νουνού»

To Νουνού Βούτυρο είναι φτιαγμένο από 100% φρέσκο γάλα αγελάδος, ανάλατο, ιδανικό για όλες τις χρήσεις (μαγειρική & ζαχαροπλαστική), ενώ το Νουνού Soft είναι από φρέσκο βούτυρο και αγνά φυτικά έλαια, ανάλατο, με απαλή, κρεμώδη υφή για να αλείφεται εύκολα. Σύμφωνα με την FrieslandCampina Hellas, στόχος του λανσαρίσματος είναι η επέκταση της προϊοντικής γκάμας σε μια νέα κατηγορία, αυτή του βουτύρου αξίας  25 εκατ. ευρώ και η περαιτέρω ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης της FCH στην αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο νέα προϊόντα θα υποστηριχθούν από διαφημιστική καμπάνια, την οποία επιμελείται η Magnet, η οποία χειρίζεται και την above-the-line επικοινωνία της FrieslandCampina Hellas. Το νέο λανσάρισμα είναι το δεύτερο μεγάλο για την εταιρεία το 2015, μετά το λανσάρισμα του γάλακτος Νουνού Εκλεκτό, διάρκειας 10 ημερών, το οποίο καλύπτει το κενό μεταξύ του φρέσκου γάλακτος και του γάλακτος υψηλής παστερίωσης. Ως brand name περιλαμβάνει ακόμα και κωδικό ημίσκληρου κίτρινου τυριού.