Η Frank & Fame επελέγη από την Prodea Investments, για τη δημιουργία μιας νέας corporate επικοινωνίας στο πλαίσιο της έκδοσης του πράσινου ομολόγου της, μέσω δημόσιας προσφοράς, ύψους 300 εκατ. ευρώ.

Μέσα από την πρώτη τηλεοπτική ταινία, παρουσιάστηκε το έργο και η δύναμη της Prodea Investments, χτίζοντας awareness τόσο για την ίδια, ως ηγέτη στον χώρο των επενδύσεων ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα, όσο και για το όνομα Prodea Ιnvestments, που βρίσκεται πίσω από όλους τους κλάδους εμπορικών ακινήτων.

Ως συνέχεια από την corporate επικοινωνία δημιουργήθηκε μια 360ο καμπάνια για την έκδοση του πρώτου πράσινου ομολογιακού δανείου από την Prodea Investments. Την παραγωγή των δύο τηλεοπτικών ανέλαβε η Τakes2.