Η Forthnet ανακοίνωσε σε ειδική εκδήλωση νωρίτερα σήμερα, τη μετονομασία της εταιρείας σε Nova. Στο πλαίσιο μίας ευρύτερης αλλαγής, η οποία ευθυγραμμίζει την εταιρική ονομασία με το εμπορικό brand, η Nova ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και την ελληνική αγορά. Η Nova βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, με την στήριξη που έχει ως πλήρες πλέον μέλος της United Group.

Παράλληλα, πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος. «Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας», τόνισε η CEO του United Group, Victoriya Boklag.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του αθλητικού προγράμματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες. Η νέα εποχή Nova περιλαμβάνει και δυναμική επένδυση στην επικοινωνιακή της προβολή.

Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος επεσήμανε, απαντώντας στη σχετική ερώτηση του DailyFax, ότι τα πλάνα περιλαμβάνουν πολλές και μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες και επικοινωνιακές ενέργειες, τόσο σε digital όσο και σε παραδοσιακά Μέσα, για την προώθηση συγκεκριμένων κάθε φορά προϊόντων και υπηρεσιών.