Στη Food For Thought ανέθεσε η Βίκρε ΑΕ τον σχεδιασμό των δύο νέων σειρών προϊόντων της Retail και HoReCa. Οι νέες συσκευασίες συνδυάζουν φωτογραφίες των παρασκευασμάτων με έντονη χρωματική παλέτα. Για την προώθησή τους, δημιουργήθηκαν, επίσης, καταχωρήσεις των νέων προϊόντων. Η σειρά Retail προορίζεται για λιανική πώληση σε επιλεγμένα σημεία και περιλαμβάνει τις δυο νέες συσκευασίες του Αυθεντικού Βορειοελλαδίτικου Γύρου χοιρινό και κοτόπουλο. Αντίστοιχα, η σειρά HoReCa απευθύνεται σε επαγγελματίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σειρά εξειδικευμένων προϊόντων κοτόπουλου.
12/03/21
CATEGORIES: Marketing
Η Food For Thought σχεδιάζει ξανά για τη Βίκρε
Ανέλαβε το packaging των νέων σειρών Retail και HoReCa
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ