Βαλέρια Τσάμη και Άννα Καραδημητρίου παρουσίασαν τις "Γενιές" Ελλήνων στη σχέση τους με την τεχνολογία

Παρουσίασαν τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία επηρεάζει την καθημερινή ζωή του Έλληνα ως καταναλωτή, τηλεθεατή/ αναγνώστη/ακροατή και μέλος της σύγχρονης κοινωνίας, περιγράφοντας διαφορετικές “τυπολογίες”, στην ουσία “γενιές” που διαμορφώνονται μέσα από την σχέση του με την τεχνολογία.

Ως background για τη διαμόρφωση αυτών των “γενιών” λειτουργούν οι ραγδαίες εξελίξεις σε όλες τις “αγορές” που σχετίζονται με την τεχνολογία. Ειδικότερα, η αγορά κινητής τηλεφωνίας έχει σημειώσει ανάπτυξη 82% μέσα στην τελευταία δεκαετία με το ποσοστό χρήσης κινητού να φτάνει το 93% στις ηλικίες 13-70 και το 23% στα παιδιά 7-12 χρονών.

Η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή αγγίζει το 60% στις ηλικίες 7 έως 70 χρονών, ενώ το Internet χρησιμοποιούν ένας στους δύο Έλληνες και παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη στα παιδιά ηλικίας 7-9 και 10-12 χρονών. Επιπλέον, ταχύτατη ανάπτυξη παρατηρείται στο Double/Triple Play με διείσδυση που φτάνει το 30%, ενώ στη χρήση Internet μέσω κινητού, οι τάσεις δείχνουν πως οι νέες γενιές αρχίζουν να το ανακαλύπτουν με γρήγορους ρυθμούς.