Στο πλαίσιο της διεθνούς της συνεργασίας με τη ΥouGov ως Affiliate Partner της στην Ελλάδα και μετά το λανσάρισμα του BrandIndex, η Focus Bari παρουσιάζει το δεύτερο εργαλείο targeting, το Profiles.

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της Focus Bari και επικεφαλής της συνεργασίας Focus Bari – YouGov, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που λανσάρεται το Profiles στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο “εργαλείο” targeting που διευκολύνει ουσιαστικά τις ομάδες marcomms & product development, γιατί τους δίνει συνεχές updating σε όλα όσα θα ήθελαν να γνωρίζουν για τα κοινά στα οποία στοχεύουν».

Όπως επισημαίνει, με τα δύο σύγχρονα ερευνητικά εργαλεία BrandIndex και Profiles και μέσα από εύχρηστα software που ανανεώνονται με νέα στοιχεία σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, η Focus Bari δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν τις ενέργειες τους και να παρακολουθούν την εξέλιξη του «brand value» μέσα από τους κατάλληλους δείκτες.