Στο πλαίσιο του εορτασμού της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώνει το ΕΙΕΠ, η Focus Bari διεξήγαγε πανελλαδική έρευνα σε όλο το πάνελ καταναλωτών της.

Η έρευνα είχε σκοπό να αφουγκραστεί τις συνήθειες και τη διάθεση των πελατών και να καταγράψει την γνώμη τους μετά από κάθε τους εμπειρία με τους οργανισμούς προϊόντων και υπηρεσιών. Η Focus Bari παρακολουθεί και αναδεικνύει τα «Wow Customer Experience Stories» σε συνεχή βάση και για δεύτερη χρονιά στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μέσω του Focusonline Panel, οι καταναλωτές διηγούνται μια θετική εμπειρία που βίωσαν μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, και από ένα σύνολο αρκετών εκατοντάδων τέτοιων stories, αναδεικνύονται οι πραγματικές «wow» εμπειρίες, όπως ακριβώς τις έχει ζήσει το κοινό. Ερευνητικά, εξετάζονται συνολικά η στάση, οι προσδοκίες και οι απόψεις του κοινού για όλη τη διαδικασία των μηχανισμών feedback που δέχονται.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το κοινό δείχνει όλο και πιο δεκτικό κάθε χρόνο στο να μοιράζεται την γνώμη και την εμπειρία του, κατανοώντας ότι αποτελεί καθοδήγηση για τις εταιρείες και ότι συνεισφέρει στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών. Περισσότερα για τα «Wow Customers Experience Stories» της Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΕΙΕΠ 2019 εδώ.