Με την 360 καμπάνια «Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά», και στην Ελλάδα.
Η Fisher-Price γιορτάζει την 90η της επέτειο, ημερομηνία-ορόσημο από την ίδρυσή της, τον Ιούνιο του 1930. Η εταιρεία εδρεύει στις ΗΠΑ και είναι η πρώτη που ανακάλυψε τον όρο και τη φράση «Προσχολικά Παιχνίδια» το 1934, η πρώτη που δημιούργησε παιχνίδια με άδεια χρήσης εμπορικού ονόματος και μία από τις πρώτες που ανέπτυξε κώδικα για την προσχολική ηλικία με το βραβευμένο παιχνίδι «Code-Pillar» το 2016.
«Εδώ και 90 χρόνια προσφέρουμε διασκέδαση και χαρά στην παιδική ηλικία μέσα από τα πρωτοποριακά μας προϊόντα, ενώνοντας γονείς και παιδιά για πολλές γενιές τώρα, γι’ αυτό τίποτα δεν μας κάνει πιο χαρούμενους από το να γιορτάσουμε αυτή την επέτειο-ορόσημο μαζί», δήλωσε η Δανάη Αγαδάκου, Senior Brand Manager της Fisher-Price. Η εταιρεία θα παρουσιάσει μέσα στη χρονιά και στην Ελλάδα, μία νέα πολυετή καμπάνια 360ο επικοινωνίας με τίτλο «Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά», η οποία εξυμνεί τον τρόπο που βλέπουν τον κόσμο τα παιδιά, μέσα από αισιοδοξία και χιούμορ, ενώ παράλληλα, προσκαλεί ανοιχτά τους μεγάλους να γίνουν πάλι μικροί και να ανακαλύψουν ξανά τη χαρά του παιχνιδιού.