Η ιταλική εταιρεία Ferrero με τα δημοφιλή brands Nutella και Kinder, προχωρά στο δεύτερο μεγάλο review του media planning and buying λογαριασμού της τα τελευταία τρία χρόνια. Η εταιρεία είχε εστιάσει στη δυναμική της επέκταση εκτός ευρωπαϊκής αγοράς τα τελευταία χρόνια, ανοίγοντας εργοστάσιο στην Κίνα το 2015 και εξαγοράζοντας διάφορα αμερικάνικα brands από την Nestle το 2018 και από την Kellogg το 2019. Στο τέλος του 2019, μετακίνησε το μεγαλύτερο κομμάτι του media planning and buying της, η αξία του οποίου εκτιμάται ότι ανερχόταν σε 950 εκατ. δολάρια παγκοσμίως, από την PHD στην Mindshare, συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς της Αμερικής. Παρόλα αυτά, μια επόμενη αναθεώρηση του media planning, που έγινε μέσα στο 2020 στη Μ.Βρετανία δεν εξελίχθηκε τόσο ομαλά.

Τόσο η Starcom όσο και η PHD δεν κατάφεραν αρχικά να συμφωνήσουν με τους όρους της Ferrero, πριν η Starcom αναλάβει τελικά τον λογαριασμό. Λίγους μήνες αργότερα η Starcom κατάφερε να κερδίσει και τον λογαριασμό στην Κίνα από την Carat, agency της Dentsu International. Η Starcom δεν αναμένεται να αναλάβει και άλλες αγορές, ενώ η Mindshare θεωρείται ότι διαχειρίζεται 20 αγορές.

(Πηγή: Campaign)