Για την digital επικοινωνία των Kinder Bueno και Nutella
Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και ήδη αριθμεί μια σειρά από επιτυχημένες εφαρμογές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, για τη σελίδα του Kinder Bueno Greece στο Facebook, η Ηavas WW Digital Athens σχεδίασε και τρέχει τον διαγωνισμό «Κέρδισέ το με την αταξία σου», που δημιουργήθηκε σύμφωνα με το concept της τηλεοπτικής επικοινωνίας «Kinder Bueno… και γίνεσαι άτακτος». Συνολικά, η καμπάνια σημείωσε 23% αύξηση των Fans της σελίδας σε διάστημα 4 εβδομάδων φτάνοντας τους 125.000.