Το creative δίκτυο της Interpublic Group, FCB, τοποθέτησε την βετεράνο της Omnicom, Tina Allan, σε νέο data science, ρόλο. Η Allan, η οποία ήρθε στην FCB ως Global Partner and Head of Data Science and Connections, θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία παγκόσμιας στρατηγικής και προσέγγισης για τα data του δικτύου και τις technology-fueled δημιουργικές καμπάνιες. Επίσης, θα δημιουργήσει νέες εξωτερικές data συνεργασίες για την FCB, ενώ θα ενδυναμώσει τα υπάρχοντα εργαλεία και δυνατότητές της και θα συμβάλει στην περαιτέρω σύνδεση του δικτύου με τις Acxiom και Kinesso.

Η Allan θα αναφέρεται στον CEO της FCB Worldwide, Carter Murray, και θα συνεργαστεί στενά με την Susan Credle, FCB Global Chief Creative Officer. Θα συνθέσει μια διεθνή ομάδα με ποικίλα skillsets από όλο το δίκτυο, συνδυάζοντας marketing science με media και CRM με branding, δίνοντας στις διεθνείς ομάδες του δικτύου πρόσβαση σε εξειδικευμένα ταλέντα. Η Allan προέρχεται από την Omnicom, όπου ήταν μέχρι πρόσφατα Managing Director for Data Solutions στην BBDO New York.

(Πηγή: Campaign)