Δηµοφιλή startup GIF. Στους τρόπους µε τους οποίους εκφράζονται οι χρήστες στα social media εστιάζει η Facebook. Η εταιρεία εξαγόρασε την Giphy, µια startup animated γραφικών και θα την ενσωµατώσει στο Instagram, καθώς και σε άλλες πλατφόρµες. Λεπτοµέρειες σχετικά µε τη συναλλαγή δεν έχουν γίνει γνωστές, η Axios ωστόσο εκτιµά ότι το κόστος ανήλθε στα […]

Δηµοφιλή startup GIF.

Στους τρόπους µε τους οποίους εκφράζονται οι χρήστες στα social media εστιάζει η Facebook. Η εταιρεία εξαγόρασε την Giphy, µια startup animated γραφικών και θα την ενσωµατώσει στο Instagram, καθώς και σε άλλες πλατφόρµες. Λεπτοµέρειες σχετικά µε τη συναλλαγή δεν έχουν γίνει γνωστές, η Axios ωστόσο εκτιµά ότι το κόστος ανήλθε στα 400 εκατ. δολάρια. Η Giphy χρησιµοποιείται από πολλά κοινωνικά δίκτυα, µεταξύ των οποίων τα Twitter και Snapchat, αλλά τα Facebook apps αντιπροσωπεύουν το 50% του traffic της, µε το Instagram να χρεώνεται το µισό.

Σύµφωνα µε τη Facebook, το Giphy θα συνεχίσει να είναι διαθέσιµο σε εφαρµογές τρίτων, είναι όµως αµφίβολο το κατά πόσο οι ανταγωνιστές της θα θέλουν να τη χρησιµοποιούν µετά την εξαγορά της. «Η Giphy κάνει τις καθηµερινέςσυνοµιλίες πιο διασκεδαστικές και έτσι σχεδιάζουµε να ενσωµατώσουµε περαιτέρω το απόθεµα GIF τους στο Instagram και στις άλλες εφαρµογές µας ώστε οι άνθρωποι να βρίσκουν τον ιδανικό τρόπο να εκφραστούν», αναφέρει ο Vice-President of Products του Instagram, Vishal Shah. «Μαζί µπορούµε να διευκολύνουµε τον καθένα να δηµιουργήσει και να µοιραστεί τη δουλειά του µε τον κόσµο». (Πηγή: Marketingweek.com)