Νέο ad format κατά την έξοδο των χρηστών από τα websites
Η Εxit Bee, ένα startup που βελτιώνει την απόδοση ενός website με βάση την ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών και την αναγνώριση πρόθεσης εξόδου, παρουσιάζει ένα νέο format προώθησης: τη διαφήμιση στην έξοδο.

Τα Smart Exit Ads ή Exitstitials, όπως τα ονομάζει, έχουν έως και 30 φορές υψηλότερο click-through rate σε σχέση με το μέσο banner, 99% viewability, δηλαδή διπλάσιο από αυτό των banners, 0% accidental clicks και δεν επηρεάζονται από ad blocking software. Επιπλέον, δημιουργεί στους publishers έναν επιπλέον premium χώρο, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν ανεκμετάλλευτος. Η Exit Bee καταγράφει και αναλύει τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη ενός website και αναγνωρίζει τη στιγμή που ετοιμάζεται να το εγκαταλείψει, είτε βρίσκεται σε desktop, tablet ή mobile συσκευή.

Η ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν το κοινό τους με κριτήρια όπως ενδιαφέροντα, σελίδες που έχουν ή δεν έχουν δει, τη σελίδα ή την κατηγορία από την οποία φεύγουν, τη συσκευή, τον χρόνο που έχουν μείνει στη σελίδα, την τοποθεσία τους κ.ά. Τα Smart Exit Ads καλύπτουν πολλά είδη διαφήμισης όπως Exitstitials (full-screen), exit banners, προτάσεις άρθρων και περιεχομένου, διαγωνισμούς, lead generation, polls, έρευνες. Το Exit Bee συνεργάζεται ήδη με μεγάλους publishers σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τους τελευταίους μήνες advertisers όπως η Τράπεζα Πειραιώς, η Estee Lauder και η Winmasters ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν για να προωθήσουν τα προϊόντα, τις προσφορές ή τις υπηρεσίες τους.