Σε άμεση αντιμετώπιση του capabilities «χάσματος» σε e-commerce, measurement, διαφάνεια, in-housing και ESG καλεί τις εταιρείες η World Federation of Advertisers (WFA), με στόχο να ανταποκριθούν στις media προσδοκίες. Σύμφωνα με την έρευνα «The Capability Gap», σε συνεργασία με την Ebiquity, ο ρόλος του media leadership εξελίσσεται μέσα από την ανάδειξη νέων ευθυνών, την αυξημένη εστίαση στο brand safety και την ηθική διάσταση της επένδυσης στα media.

Το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το media management θα διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ σε επίπεδο λήψης αποφάσεων σε σχέση με το παρελθόν, με τις ομάδες να αναπτύσσονται κατά 60% σε σχέση με τα στοιχεία αντίστοιχης έρευνας του 2017. «Δεν προκαλεί έκπληξη το “κενό” στα capabilities σε τομείς, όπως e-commerce, shoppable media και ESG, τα οποία έχουν συγκεντρώσει το επίκεντρο της προσοχής τους τελευταίους μήνες», εξήγησε ο Matt Green, Director, Global Media Services, του WFA. Το μεγαλύτερο κενό, από τα 5 που κατέγραψε η έρευνα, εντοπίζεται στο e-commerce.

(Πηγή: marketingweek.com)