Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard

Την προτίμησή τους σε καταστήματα της γειτονιάς εκδηλώνει το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, αναφέρει νέα έρευνα της Mastercard. Επίσης, αποκαλύπτεται ότι το 77% των καταναλωτών προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους από ανθρώπους που γνωρίζουν, ενώ τρεις στους τέσσερις (72%) εμπιστεύονται τις συμβουλές που τους παρέχουν οι καταστηματάρχες της γειτονιάς τους. Επιπλέον, δύο στους τρεις ευρωπαίους (65%) αναφέρουν πως έχουν επανεκτιμήσει την αξία των αγορών από τα καταστήματα της γειτονιάς τους, από το ξέσπασμα της πανδημίας και έπειτα, αναφέροντας τη διευκόλυνση (50%), τις μικρότερες ουρές στα μεγάλα πολυκαστήματα (40%) και τον περιορισμό των μετακινήσεων (31%), ως τους τρεις βασικότερους λόγους. Η έρευνα αποκαλύπτει, επίσης, πως κάποια από τα χαρακτηριστικότερα σημεία της εκάστοτε γειτονιάς είναι τα ταχυδρομεία, τα μπαρ, τα σχολεία, τα πάρκα και τα ψιλικατζίδικα.