Σε 15 δράσεις ΕΚΕ, ψηφιακές και δια ζώσης, προχώρησε η Eurolife FFH, με στόχο τη στήριξη του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και το 2020. Οι πρωτοβουλίες απευθύνονται σε παιδιά, οικογένειες και ενήλικες από ολόκληρη τη χώρα. Περισσότερα από 3.500 παιδιά συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα και απέκτησαν εμπειρίες από τον κόσμο του μουσείου, μέσω προγραμμάτων, όπως ο Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής και το διαπολιτισμικό πρόγραμμα «Όλοι Παρέα στο Μουσείο». Δράσεις του παρακολούθησαν και 650 ενήλικες. Η εταιρεία υποστήριξε και ψηφιακές πρωτοβουλίες στην έκθεση «Takis. Γλύπτης του Mαγνητισμού, του Φωτός και του Ήχου» και στις ψηφιακές ξεναγήσεις.
18/02/21
CATEGORIES: Marketing
Η Eurolife FFH στήριξε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και το 2020
Με 15 δράσεις ψηφιακές και δια ζώσης
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ