Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 3-7 Οκτωβρίου, συμμετείχε, για έκτη συνεχή χρονιά, η Eurolife FFH.

Φέτος, η εταιρεία ανέδειξε τους ανθρώπους του Eurolife Experience Center, οι οποίοι έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες της, με τους top performers να βραβεύονται και διευθυντικά στελέχη από διάφορα τμήματα να ζουν από κοντά την εμπειρία του τηλεφωνικού κέντρου.

Motto του φετινού εορτασμού για τη Eurolife FFH ήταν το «United», το οποίο εμπνέεται από την αξία που έχει η δύναμη της ομάδας, αναφέρει σχετική ανακοίνωση. «Για τη Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι οι άνθρωποί της να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους», καταλήγει η ανακοίνωση.