Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών της και σε εναρμόνιση με τις τάσεις της ψηφιακής εποχής, η Εθνική Τράπεζα επενδύει στην αναβάθμιση των digital υπηρεσιών της με νέες δυνατότητες.
Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα online εγγραφής στις υπηρεσίες i-bank, μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking. Πλέον δεν χρειάζεται επίσκεψη στο τραπεζικό κατάστημα για την απόκτηση κωδικών πρόσβασης στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής Internet και Mobile Banking. Επιπλέον, μέσα από τις υπηρεσίες Internet και Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας, δίνεται η δυνατότητα διαχείρισης χρεωστικών καρτών (Freeze unfreeze) για προσωρινή απενεργοποίηση και επανενεργοποίηση και η Δήλωση Απώλειας / Κλοπής και επανέκδοση νέας κάρτας.
Παράλληλα, η εφαρμογή Mobile Banking δίνει και τη δυνατότητα Smart Notifications, για ειδοποίηση στο κινητό για κάθε κίνηση των λογαριασμών και των καρτών τη στιγμή που γίνεται. Τέλος, η υπηρεσία Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας προσφέρει πλέον τη λειτουργία «έξυπνης» διαχείρισης οικονομικών, με συγκεντρωτικά στοιχεία για τις κινήσεις και συναλλαγές του χρήστη, αλλά και πιο εξειδικευμένες πληροφορίες, όπως ανάλυση συναλλαγών ανά λογαριασμό ή κάρτα, αυτοματοποιημένη κατηγοριοποίηση συναλλαγών και δυνατότητα ορισμού budget ανά κατηγορία δαπανών και συνολικά.