Σχέδιο στήριξης των ασφαλισμένων της που επλήγησαν από τις πλημμύρες υλοποιεί η Εθνική Ασφαλιστική. Αφού ενεργοποίησε τη λειτουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής, η οποία λειτουργεί κάθε ημέρα, 24 ώρες το 24ωρο, για παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων αποζημίωσης, προχωρά στην κατάρτιση εκτεταμένου, όπως το χαρακτηρίζει, πλάνου δράσεων για την ανακούφισή τους.
Συγκεκριμένα, προχωρά σε αναστολή πληρωμής ασφαλίστρων, θέσπιση ειδικών διαδικασιών άμεσης προκαταβολής αποζημίωσης, καθώς και απόλυτη προτεραιότητα στην καταβολή ασφαλιστικών αποζημιώσεων που αφορούν σε ζημιές στις πληγείσες περιοχές.
Παράλληλα, έως το τέλος της εβδομάδας, μέλη της διοίκησης της εταιρείας θα επισκεφτούν την περιοχή για να συνδράμουν από κοντά στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, ενώ σχεδιάζονται και νέες ενέργειες στο αμέσως επόμενο διάστημα.