Τα θέματα που ανέπτυξαν οι διεθνείς ομιλητές έδωσαν τροφή για σκέψη και νέες ιδέες πάνω στους κεντρικούς πυλώνες ενδιαφέροντος των Corporate Communication Officers, ενώ τα πάνελ συζήτησης εμπλούτισαν τον διάλογο για την επόμενη μέρα. Σε θέμα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος αναδείχθηκε το ζήτημα της διαχείρισης κρίσεων στη νέα εποχή, με τους Chris Kofinis και Hans-Gerd Bode να φέρνουν τη διεθνή οπτική σε διάλογο με την ελληνική εμπειρία, συζητώντας στη συνέχεια των παρουσιάσεων τους με τους Στέλιο Ζωντό, Στάθη Χαϊκάλη και Πάνο Τσιρίδη.

Από την πλευρά του, ο Peter Allen έθεσε τον προβληματισμό του νέου «κοινωνικού συμβολαίου» που αναζητείται σήμερα μεταξύ πολιτών και επιχειρήσεων και το ρόλο της επικοινωνίας στο πλαίσιο αυτό, ενώ, η Maaika Schroder άνοιξε ένα πολύτιμο παράθυρο γνώσης γύρω από τα skillsets που αναζητούν σήμερα οι CEOs από τους CCOs. Επίσης, ο συγγραφέας Jack Vincent έδωσε χρήσιμα μαθήματα και πρακτικές για την ανάδειξη της καινοτομίας και των ιδεών στο πλαίσιο της Εταιρικής Επικοινωνίας, ενώ, τη διεθνή εμπειρία συμπλήρωσε ιδανικά η παρουσίαση του PR Grand Prix των Καννών από την Julie Andersen.

Η παρουσίαση της ελληνικής εμπειρίας συμπληρώθηκε μέσα από case studies εταιρειών όπως Παπαστράτος, Marketing Greece, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Novartis και Coca-Cola, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στάθηκαν τα πάνελς τόσο για τα fake news με τη συμμετοχή γνωστών δημοσιογράφων, όσο και για τον τομέα της επικοινωνίας στο χώρο του πολιτισμού, με συνομιλητές από το Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος και το Athens Culture Net.

ο περιεχόμενο συμπλήρωσαν επί μέρους Q&As με τους ομιλητές, καθώς και τα ερευνητικά δεδομένα για την αγορά της Εταιρικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα από την Global Link και τον Κώστα Σιγαλό. Στα highlights συγκαταλέγεται και η επί σκηνής συζήτηση για το «πριν και το μετά» του επαγγέλματος, με την βετεράνο του κλάδου Ρίτα Μαλικούτη. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το 12ο Corporate Communication Conference θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.