Cosmote, Wind Ελλάς και Nova σε δράσεις διευκόλυνσης των τηλεπικοινωνιών

Τη στήριξή τους στους πληγέντες από το κύμα κακοκαιρίας στη Χαλκιδική έσπευσαν να δηλώσουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών της χώρας, ανακοινώνοντας πληθώρα σχετικών δράσεων.

Για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των δήμων Νέας Προποντίδας, Κασσάνδρας και Σιθωνίας, η Cosmote προσφέρει δωρεάν 2.000 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7, καθώς και 2GB για mobile Internet σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- με ισχύ έως και τις 22/7.

Επιπλέον, ο Όμιλος αναστέλλει κάθε διαδικασία για φραγή για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, και διαθέτει όλα τα καρτοτηλέφωνα για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά από τις 12/7 μέχρι και τις 18/7/19. Τέλος, τα καταστήματα Cosmote και Γερμανός στις περιοχές Νέα Μουδανιά, Ιερισσός, Κασσάνδρα και Πολύγυρος, διαθέτουν δωρεάν μπαταρίες, powerbanks, φακούς και φορτιστές αυτοκινήτων, ενώ οι τεχνικοί του Ομίλου εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση της επικοινωνίας στις πληγείσες περιοχές, με την εκτεταμένη χρήση γεννητριών ρεύματος.

Κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας, η Wind Ελλάς προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές κινητής στις πληγείσες περιοχές δωρεάν 1500’ προς εθνικά κινητά και σταθερά και 1,5GB με ισχύ έως και 20/7. Παράλληλα, σταματά η διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα. Επιπλέον, η Wind Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου και οι τεχνικοί της είναι σε επιφυλακή και εργάζονται για την αποκατάσταση της επικοινωνίας το συντομότερο δυνατό.

H Nova εξέφρασε την συμπαράστασή της στις οικογένειες των θυμάτων και των πληγέντων, προχωρώντας στις παρακάτω ενέργειες: Θα γίνει άρση φραγής σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης (χωρίς χρέωση τέλους επανασύνδεσης) σε όσες φραγές πραγματοποιήθηκαν στις 10 και στις 11/7. Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης έως τις 31/7, ενώ δεν θα αποσταλεί κανένα μήνυμα ειδοποίησης φραγής έως τις 31/7.