Συμπεράσματα του Customer Loyalty Management Conference

Πώς θα διατηρήσουμε τους αφοσιωμένους πελάτες μας σε μια εποχή αβεβαιότητας; Την κρίσιμη αυτή ερώτηση απάντησαν έμπειροι ομιλητές από έξι χώρες και πολύπειρα στελέχη από την εγχώρια αγορά, εκπροσωπώντας όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, στο πλαίσιο του 2ου Customer Loyalty Management Conference. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου, από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με τη συμμετοχή δεκάδων στελεχών με ευθύνη στο Loyalty, εκπροσώπων μεγάλων εταιρειών από την Ελλάδα και την Κύπρο.

Ένα βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από τις ομιλίες και τα case studies που παρουσιάστηκαν, είναι ότι οι εταιρείες, αν θέλουν να διατηρήσουν το πιστό καταναλωτικό κοινό τους, οφείλουν να αποδεικνύουν την ανθρωποκεντρική κουλτούρα τους στην πράξη, σχεδιάζοντας υπηρεσίες γύρω από τις ανάγκες των πελατών με βάση την ευκολία, καθώς και να αξιοποιούν τις μετρήσεις για να βελτιώνονται συστηματικά. Χρυσός Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Warply, Χορηγός η εταιρεία Pobuca και Υποστηρικτής η Smartware. Η υπηρεσία live streaming ήταν προσφορά της Coneq και Χορηγός Διερμηνείας ήταν η Interpretit.