Επενδύοντας το 31 έως 50% του marketing budget

Η μετατόπιση του καταναλωτικού κοινού στις digital συσκευές έδωσε ώθηση στο influencer industry, με τα δύο τρίτα των εταιρειών FMCG να διατηρούν τις δαπάνες τους σε επίπεδα προ πανδημίας ή να τις αυξάνουν ελαφρώς, ενώ το 19% αυτών προχωρά σε σημαντική αύξησή τους, αναφέρει νέα έρευνα της Duff & Phelps ιδιοκτησίας Kroll, που διεξήχθη τον Ιούνιο σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Μέση Ανατολή.

Εκτιμάται, μεταξύ άλλων, ότι σχεδόν μία στις δύο εταιρείες θα επενδύσουν έως 50% του marketing budget τους σε social media influencers μετά το πέρας της πανδημίας, παρά το γεγονός ότι 85% των brands δηλώνει ότι έχει επηρεαστεί αρνητικά από συνεργασία του με influencer. Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι, το 2021, το 46% των εταιρειών FMCG θα επενδύσουν 31% έως 50% του marketing budget τους σε influencers, ποσοστό πολύ υψηλότερο από το 20% την τριετία 2018-2020.

Όσον αφορά στις αρνητικές εμπειρίες τους, περίπου το 25% των εταιρειών παραδέχθηκαν απώλειες ύψους από 100.000 έως και 250.000 δολαρίων από μία τοξική, όπως την χαρακτηρίζουν, συνεργασία με influencer. Επηρεασμένες από αντίστοιχες μαρτυρίες, το 69% των εταιρειών εκφράζουν αμφιβολίες για τον αριθμό των followers που παρουσιάζουν οι influencers.

(Πηγή: The Drum)