Η Tag, η παγκόσμια εταιρεία παραγωγής της Dentsu, γνωστοποίησε το λανσάρισμα του Gate+, ενός νέου μοντέλου παραγωγής που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τη συνεργασία μεταξύ των creative και των production ομάδων. Η προσέγγιση στοχεύει στην ενσωμάτωση της παραγωγής στη δημιουργική διαδικασία από την αρχή.

Επικεφαλής του Gate+ θα είναι οι βετεράνοι του κλάδου James Niklasson, Johnny Blick και Richard Skinner, πρώην director of creative production, head of production και head of creative development, αντίστοιχα, στη The Mill. Ο Niklasson θα αναλάβει τον ρόλο του director of creative production, ο Blick θα ενεργεί ως managing partner και ο Skinner θα αναλάβει τη θέση του head of creative development. Θα συνεργαστούν με τον Simon Lewis, head of film της Tag, και τη head of production, Rhiannon Lewis.

Η Tag περιγράφει το Gate+ ως ένα «υβριδικό μοντέλο παραγωγής που ενσωματώνει την ενσωματώνει απευθείας στη δημιουργική διαδικασία». Ο Niklasson ανέφερε: «Σε μια κορεσμένη αγορά, μόνο το τολμηρό, αξέχαστο περιεχόμενο έχει αληθινή απήχηση. Διατηρώντας τη δεξιοτεχνία, πρέπει να εξελιχθούμε πέρα από προβλέψιμες λύσεις και να λάβουμε καινοτόμα ρίσκα». To Gate+ επαναπροσδιορίζει το παραδοσιακό μοντέλο.

(Πηγή: Campaign)