Τον τίτλο Head of Sustainability εισάγει η Essence του GroupM, προκειμένου να θέσει περιβαλλοντικούς στόχους για το agency και τους πελάτες του, εν μέσω πιέσεων στη βιομηχανία για δράση κατά της κλιματικής αλλαγής. Για τη θέση επέλεξε τη Laura Wade, η οποία, με έδρα το Λονδίνο, θα εργάζεται σε διεθνή κλίμακα.

Αν και πρόκειται για νέο ρόλο, η Essence έχει ήδη δραστηριοποιηθεί στο πεδίο της βιωσιμότητας, σε συνεργασία με την εταιρεία συμμετοχών WPP και το GroupM, το δίκτυο media agency στο οποίο ανήκει. Η Wade θα βοηθά τις ομάδες να ενσωματώσουν βιώσιμες πρακτικές και να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα επιτρέψουν στο agency να επιτύχει τους net-zero στόχους του.

Θα συνεργάζεται επίσης με τους πελάτες του, αναπτύσσοντας μαζί με τα στελέχη marketing και βιωσιμότητας net-zero πρακτικές στον χώρο των media και του marketing. Όπως υποστήριξε η ίδια, η πρώτη της κίνηση θα είναι «η δημιουργία ισότιμων όρων και η εκπαίδευση, η κινητοποίηση και η έμπνευση γύρω από το ποια είναι η πρόκληση της βιωσιμότητας αλλά και ο ρόλος μας σε αυτή και το πώς μπορούμε να συμμετέχουμε στην αλλαγή».

(Πηγή: AdAge)