H Ergo συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη του ρόλου της εξυπηρέτησης και της συμβολής των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά γι’ αυτή.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία επιβράβευσε τους ανθρώπους της που εξυπηρετούν με χαμόγελο τους πελάτες και συνεργάτες της και προσκάλεσε επιλεγμένους συνεργάτες στους ανακαινισμένους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ, παράλληλα, διοργάνωσε κλήρωση με έπαθλο δωροεπιταγές από το Πλαίσιο για όσους πελάτες της επικοινώνησαν μέσα στην εβδομάδα με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη.

Ο Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε σχετικά: «Με τη δημιουργία του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού και κατά επέκταση της Διεύθυνσης Πελατών, στόχος μας είναι να εστιάσουμε στον πελάτη και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας».