Ο Rajamannar ανήκει από το 2013 στους κόλπους της Mastercard, οδηγώντας τον επικοινωνιακό της μετασχηματισμό, με πρωτοβουλίες όπως το ηχητικό της branding. «Η ευκαιρία για τους marketers σήμερα για να κάνουν τη διαφορά για το brand τους, την εταιρεία τους, ακόμα και τον κόσμο, είναι τεράστια. Είναι τιμή για εμένα να παραλαμβάνω και να μεταφέρω «τη δάδα» ως πρόεδρος της WFA, ενός οργανισμού αφιερωμένου στην αναβάθμιση και εξέλιξη των δραστηριοτήτων του επαγγέλματός μας και ενός ρόλου ο οποίος είμαι πεπεισμένος ότι θα γίνει ακόμα πιο σημαντικός τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Rajamannar. Το στέλεχος παίρνει τα ηνία από τον David Wheldon, CMO της RBS, ο οποίος διατηρούσε την προεδρία από το 2015 και θα παραμείνει στην εκτελεστική επιτροπή της WFA ως Περιφερειακός Αντιπρόεδρος Δυτικής Ευρώπης.
(Πηγή: MarketingWeek)