Η Τhomsen διατηρούσε επίσης τον τίτλο της Integrated Marketing Communications Lead για το τμήμα Portfolio Expansion του κολοσσού των αναψυκτικών στη Δυτική Ευρώπη, έχοντας θητεύσει 3 χρόνια στην εταιρεία. Από το 2017, παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες στην ηγεσία της Meatless Farm σε ζητήματα marketing, brand development και στρατηγικής επικοινωνίας, ως στρατηγική σύμβουλος. Από τη νέα της θέση ως Chief Marketer της Meatless Farm, αναλαμβάνει την προώθηση της ανάπτυξης και τη διεθνή επέκταση της εταιρείας, με έδρα το Leeds.

Η Thomsen σχολίασε σχετικά: «Παρατηρούμε μια εκθετική αύξηση των flexitarians οι οποίοι αντικαθιστούν το κρέας με φυτικές διατροφικές επιλογές για λόγους υγείας, περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και ευημερίας των ζώων και η ανταπόκριση στα προϊόντα στη Μ. Βρετανία, την Ευρώπη και όχι μόνο είναι εντυπωσιακή». Αξίζει να σημειωθεί ότι η παγκόσμια αγορά χορτοφαγικού «κρέατος» εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 27,8 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, σύμφωνα με έρευνα της MarketsandMarkets.
(Πηγή: TheDrum)