Υπερβαίνουν κάθε προσδοκία τα έσοδα της πλατφόρμας

Ξεπέρασαν τα 400 εκατ. δολάρια τα έσοδα του Pinterest το τέταρτο τρίμηνο του 2019, ενισχυμένα κατά 46% ΥοΥ, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών. Τα ετήσια έσοδα έσπασαν το «φράγμα» του 1 δισ. και, αυξημένα κατά 51% σε σχέση με το 2018, άγγιξαν το 1,14 δισ. δολάρια. Διψήφιο ποσοστό διεύρυνσης κατέγραψε και η βάση των χρηστών, καθώς οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες έφτασαν τα 335 εκατ., 26% πάνω από το 2018.

Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις επέκτασης του Pinterest το 2019, με την εταιρεία να εισέρχεται σε 21 νέες διεθνείς διαφημιστικές αγορές, σύμφωνα με τον CFO Todd Morgenfeld. Τα έσοδα από αυτές τις αγορές αναπτύχθηκαν από το 6% στο 13% το τελευταίο τρίμηνο ως αποτέλεσμα της βαρύτητας που έδωσε η πλατφόρμα στην προσφορά διαφημιστικών λύσεων και, όπως τόνισε ο CEO του Pinterest, Ben Silbermann, η επένδυση σε άρτια εργαλεία measurement αναδείχθηκε σε σημαντικό μοχλό.

Τα conversion campaigns αυξήθηκαν κατά 150% το διάστημα αυτό, ενώ υπήρξε σημαντική βελτίωση στα attributable conversions. Το δεύτερο μισό του 2019, τα έσοδα από τα feed-based Shopping ads υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το πρώτο και ο αριθμός των μηνιαίων διαφημιζόμενων που τα αγοράζουν αυξήθηκε κατά 125%.
(Πηγή: MarketingLand)