Το βασικό συμπέρασμα από το 5ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Το συνέδριο, το οποίο παρακολούθησαν πάνω από 300 στελέχη, πραγματεύτηκε ένα ερώτημα που απασχολεί έντονα τους επιχειρηματίες: Υπό τις παρούσες συνθήκες, αξίζει -και αποδίδει- η επένδυση στην Εξυπηρέτηση Πελατών; Το συμπέρασμα του συνεδρίου ήταν ότι η επένδυση στην Εξυπηρέτηση Πελάτη, δε σταματά και δεν πρέπει να σταματά ποτέ. Οι επιχειρήσεις, προκειμένου να ξεπεράσουν την κρίση πρέπει να επενδύσουν στον ανθρώπινο παράγοντα, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να παρέχουν customer delight και employee experience.

Στην ομιλία του, ο Andrew Bryan, Customer Management Specialist από το Henley Business School, έκανε λόγο για engagement τόσο σε επίπεδο εξωτερικού όσο και εσωτερικού πελάτη. Ο ευτυχισμένος πελάτης προκύπτει από τον ευτυχισμένο εργαζόμενο και πάνω σε αυτό επενδύουν όλες οι μεγάλες και σύγχρονες επιχειρήσεις παγκοσμίως. Ο Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Μέλος του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, Καθηγητής Marketing στο OΠΑ και Διευθυντής Διατμηματικού Προγράμματος MBA, μίλησε για την ανάγκη ύπαρξης μιας πιο ανθρωποκεντρικής επιχείρησης, ειδικότερα στις μέρες που διανύουμε. Φόβος, θυμός και αβεβαιότητα είναι τα αισθήματα που κυριαρχούν και κάθε σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να γνωρίζει πώς να τα διαχειριστεί.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε και πάνελ κορυφής, το οποίο κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων για περίπου 2,5 ώρες αφού οι Τιμ Ανανιάδης, Γενικός Διευθυντής & Διευθύνων Σύμβουλος του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία και Περιφερειακός Διευθυντής της Starwood Hotels & Resorts στην Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία, Αντώνης Κεραστάρης, CEO της Hellas Οnline, Νικήτας Κωνσταντέλλος, CEO της ICAP, Σταύρος Παρασκευαΐδης, CEO της Mercedes-Benz Hellas, Ζαχαρίας Πιπερίδης, CCO της Cosmote και Δαμιανός Χαραλαμπίδης, COO της Vodafone, απάντησαν στις ερωτήσεις του Νίκου Δούση, Αντιπροέδρου του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ, CEO της Infoassist και συντονιστή του πάνελ.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με τρία παράλληλα Εργαστήρια Γνώσης: «Λιανεμπόριο: Επένδυση στην τοποθεσία ή στην εξυπηρέτηση πελάτη;», «Call Center: Επένδυση στον άνθρωπο ή στην τεχνολογία;» και «Εξυπηρέτηση πελάτη στην ηλεκτρονική τραπεζική».