Δυναμικό «παρών» του κλάδου στο 5th Corporate Communication Conference

Η ευρύτατη και ουσιαστική συμμετοχή -όλοι παρέμειναν εντός της αίθουσας μέχρι το τέλος – απέδειξε ότι, σε δύσκολους καιρούς, αυτό που χρειάζεται είναι έμπνευση, συσπείρωση, ανταλλαγή ιδεών, επένδυση στο μέλλον. Με θέμα «Reaping corporate gains in the open communication race» και κεντρική ομιλήτρια τη Charlene Li, το συνέδριο πρόσφερε χρήσιμα επιχειρήματα στους επαγγελματίες του κλάδου ώστε να διεκδικήσουν ευκαιρίες που αναδεικνύονται μέσα από την κρίση και να ισχυροποιήσουν τον ρόλο τους.

Οι εισηγήσεις των ξένων ομιλητών ενισχύθηκαν με ενδιαφέρουσες on stage συνεντεύξεις από υψηλόβαθμα στελέχη της ελληνικής αγοράς, φέρνοντας τη διεθνή εμπειρία στα μέτρα της ελληνικής πραγματικότητας: Η Μαρία Λαζαρίμου (Advocate/Burson-Marsteller) συνομίλησε με τη Charlene Li, η Άννα Καρατατσάνη (On N Up) με τον Richard Laermer και η Έλλη Παναγιωτοπούλου (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) με τον Derwin Johnson. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε επίσης το πάνελ συζήτησης του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ (ΤΕΥΠ), στο οποίο συμμετείχαν οι Αγγελική Παπαδοπούλου (Nestle Hellas), Αλεξία Μαχαίρα (ΑΒ Βασιλόπουλος), Παναγιώτης Παπακωνσταντίνου (Novartis Hellas) και Χριστιάνα Πειρασμάκη, Σύμβουλος Επικοινωνίας.

Την ελληνική πλευρά εκπροσώπησαν ακόμη με ομιλίες τους ο Αντώνης Γκορτζής (One Team) και οι Χρήστος Βαλταδώρος και Ιάσων Δεμοίρος, των εταιρειών The Newtons και Qualia αντίστοιχα.
Τέλος, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου το πρώτο PR Pecha Kucha Event, το οποίο απέσπασε πολύ καλές κριτικές. Δέκα υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών PR κλήθηκαν να αναδείξουν το ρόλο των PR στη σύγχρονη πραγματικότητα, μέσα από γρήγορες και εναλλασόμενες παρουσιάσεις σε περιορισμένο χρόνο.

Αναλυτικό ρεπορτάζ για τα πεπραγμένα του συνεδρίου, θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.