Η βρετανική εταιρεία φόρτισης οχημάτων, EO Charging, η οποία ιδρύθηκε το 2015, βρίσκεται σε αναζήτηση νέων creative και media agencies με σκοπό να επιταχύνει την αναπτυξιακή πορεία που καταγράφει τα τελευταία χρόνια. Το brand, με ιδρυτή τον Charlie Jardine, στο πλαίσιο της διαδικασίας, συνεργάζεται με την Ingenuity και έχει ήδη συντάξει ενδιαφέρουσες shortlists για κάθε τομέα.

Τέσσερις εταιρείες με διαφορετικά προφίλ είναι υποψήφιες για το creative business της EO και, συγκεκριμένα οι Bartle Bogle Hegarty, Mother, το ανεξάρτητο shop Impero και η Acne, ιδιοκτησίας της Deloitte. Δύο εταιρείες από τους βασικούς αντιπροσώπους της νέας γενιάς media agencies, τα οποία εστιάζουν στο digital, οι Brainlabs και Croud, διεκδικούν τον media λογαριασμό της. Η διαδικασία είναι προς το παρών σε αρχικό στάδιο, με τις αναθέσεις να αναμένονται στο β΄ εξάμηνο του 2021. Η EO δραστηριοποιείται σε περίπου 30 χώρες και πρόθεσή της είναι οι επικείμενοι agency συνεργάτες της να εργαστούν για όλες.

(Πηγή: Campaign)