Διεκδικεί και το βραβείο Social Storm Award

Ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oreal δίνει σε φοιτητές τη δυνατότητα να αναδείξουν το ταλέντο τους στον χώρο του μάρκετινγκ, σχεδιάζοντας επικοινωνιακή καμπάνια για ένα brand του ομίλου L’Oreal. Φέτος, είναι η σειρά της La Roche-Posay. Στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι, η ομάδα Touch & Feel με την καμπάνια «French Kiss», διεκδικεί την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Παράλληλα, διαγωνίζεται και για το βραβείο Social Storm Award, το βραβείο κοινού. Οι νικητές κάθε χώρας δημιουργούν ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, το οποίο αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oreal Brandstorm στο Facebook και νικητής ανακηρύσσεται αυτός που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό, από 14 έως 27 Ιουνίου.