Πάνω από 10 Έλληνες experts συμπληρώνουν το line up του Peak Marketing Conference’17
Η ελληνική αγορά έσπευσε να «αγκαλιάσει» το Peak Marketing Conference’17, το πρώτο εγχώριο συνέδριο για το Google Marketing.

Έτσι, μπορεί στην ατζέντα να δεσπόζουν 5 keynote ομιλίες και 2 workshops με ειδήμονες από το εξωτερικό, ωστόσο στην σκηνή του συνεδρίου θα ανέβουν περισσότεροι από 10 Έλληνες experts. Πιο συγκεκριμένα, οι Γιάννης Αμαξόπουλος (iProspect), Λίντα Γαλάζιου (Digital Ecosystems), Στέλιος Ηλιάκης (Sleed), Νίκος Κωστρόγλου (Koolmetrix) και Δημήτρης Μανιάτης (Reprise Media Athens) θα μοιραστούν «Tips & Insights to Peak up your Game». Επίσης, στην ενότητα «Google Performance: How to build a cutting-edge Marketing Strategy that converts» θα συμμετάσχουν οι Άγγελος Γαλανάκης (Eurobank), Κωνσταντίνος Γιαμαλής (eFood.gr) και Πολυξένη Τζέκα (ΑΒ Βασιλόπουλος).

Τέλος, με ομιλίες θα δώσουν το «παρών» και εκπρόσωποι της Google: Ο Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube for Google Greece, Cyprus & Malta, και ο Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Greece. Το Peak Marketing Conference’17 θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουλίου, στο αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα τόσο του IAB Hellas όσο και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), καταδεικνύοντας τη σημασία που αποδίδουν στη μελέτη του Google Marketing όλες οι πλευρές του οικοσυστήματος.