Πάνω από 40 μεγάλοι διαφημιζόμενοι και agencies έχουν δηλώσει συμμετοχή
Περί τα 350 στελέχη αναμένεται να κατακλύσουν την κεντρική αίθουσα του OTEAcademy για να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο All Things Facebook & Instagram’18, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 1 και την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου.

Στο συνέδριο, το οποίο διοργανώνεται για 7η χρονιά από το Marketing Week, έχουν σπεύσει ήδη να εξασφαλίσουν θέση εκπρόσωποι από εταιρείες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Alpha Bank, Alpha TV, AXA Ασφαλιστική, Bayer Ελλάς, BBDO, BGM OMD, Βιβεχρώμ, Bold Ogilvy, Coffee Island, Convert Group, Cosmote, ΔΑΙΣ, Digital Minds, Estee Lauder, Fairplay Group, FAIS Group, Food Issues, Globe One, Get On Digital, Karenta, Kleemann Hellas, ΚΡΙ ΚΡΙ, Loisir-Oxette, Malls Management, Migato, ΟΠΑΠ, Pink Woman, Praktiker, Qivos, Sarantis Group, Sleed, Spitishop, Star Channel, Steficon, The Newtons, Uber, Vardas και Wind. Το φετινό All Things Facebook & Instagram θα υποδεχτεί επί σκηνής 9 διακεκριμένους ομιλητές από το εξωτερικό, μεταξύ των οποίων 4 στελέχη του Facebook, οι οποίοι θα μοιραστούν τάσεις, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμόσιμες συμβουλές γύρω από τις ενότητες Strategy, Efficiency και Content. Μάλιστα, για πρώτη φορά, τη 2η μέρα του συνεδρίου, θα πραγματοποιηθούν και 2 εξειδικευμένα workshops με τίτλο «Make Instagram your Business» και «How to Use Live Video effectively».