Ο νέος Δείκτης «MasterCard Love Index», που καταγράφει την αγοραστική συμπεριφορά των «ερωτευμένων» σε πάνω από 200 χώρες, περιλαμβάνει ανάλυση συναλλαγών με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, σε διάστημα τριών ετών (2013-2015), τις μέρες από 11 έως και 14 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα έξοδα των καταναλωτών συνολικά στη διάρκεια των ημερών πριν τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, αυξήθηκαν κατά 22% στην τριετία. Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι το 90% επιλέγει το φυσικό κατάστημα για την περίσταση, όλο και περισσότεροι (33%) επιλέγουν ως δώρο την εμπειρία (δείπνο, διαμονή σε ξενοδοχείο), ενώ μικρή πτώση εμφανίζουν ως δώρα τα λουλούδια.

Στην Ελλάδα, το 45% των καταναλωτών επιλέγει επίσης το φυσικό κατάστημα, ενώ οι περισσότερες αγορές αφορούν σε μετακινήσεις (56% του συνόλου των συναλλαγών το 2015). «Ο τόπος διαμονής μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο που ξοδεύει κάποιος ή τις εμπειρίες και αναμνήσεις που επιζητά να αποκομίσει. Στόχος του Δείκτη είναι να βοηθήσει τους εμπόρους να κάνουν τον εορτασμό αυτό πιο προσωπική υπόθεση και να δημιουργήσουν ανεκτίμητες εμπειρίες για τους πελάτες τους, ενδυναμώνοντας τη σχέση μαζί τους» σχολίασε η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager της MasterCard σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.