Ενισχύοντας την ταξιδιωτική ευελιξία των επιβατών της

Σημαντικά οφέλη στους επιβάτες της προσφέρει η Ellinair, η αεροπορική εταιρεία του ομίλου Μουζενίδη, με την εφαρμογή της νέας της εμπορικής πολιτικής που ισχύει από 02/07/2019.

Η νέα εμπορική πολιτική σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες επιλογές, καθώς θα μπορεί κανείς να «δημιουργεί» το εισιτήριο που καλύπτει τις προσωπικές του ανάγκες. Συγκεκριμένα, από σήμερα εφαρμόζονται τρείς κατηγορίες/ οικογένειες ναύλων. Η πρώτη κατηγορία, η basic, περιέχει τα απολύτως βασικά, δηλαδή το εισιτήριο, μια χειραποσκευή 8 κιλών και ένα μικρό προσωπικό αντικείμενο εντός καμπίνας.

Στη δεύτερη κατηγορία, την classic, στην τιμή του εισιτηρίου συμπεριλαμβάνεται- εκτός από την χειραποσκευή και το προσωπικό αντικείμενο-  και παραδοτέα βαλίτσα έως 23 κιλά, ενώ στην τρίτη κατηγορία, comfort, ο επιβάτης, εκτός από όλες τις παραπάνω παροχές, απολαμβάνει και πρόσβαση στα lounges, προτεραιότητα αποσκευής, επιλογή θέσης, υπηρεσία fast track κ.ά.

«Σήμερα, η Ellinair κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ταξιδιωτική ευελιξία των επιβατών της σε σχέση τόσο με τη μείωση του κόστους, όσο και με την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την online εμπειρία χρήστη. Η προσπάθεια αυτή, θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη ένταση», δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, Σταύρος Δαλιάκας.