Έτσι, 126.000 μαθητές της πρώτης τάξης του Γυμνασίου θα αποκτήσουν laptop, το οποίο θα χρησιμοποιήσουν στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το στοιχείο όμως που κάνει ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι οι μαθητές, με τα συγκεκριμένα κουπόνια δεν θα μπορούν να αγοράσουν laptop μεγαλύτερης αξίας καλύπτοντας τη διαφορά, αφού το Υπουργείο θέλει να αποφύγει τη μετατροπή της όλης διαδικασίας σε ηλεκτρονική πασαρέλα, με άλλους μαθητές να επιδεικνύουν μέσα στην τάξη τους πανάκριβα μηχανήματα και άλλους να έχουν φθηνά.

Όλοι οι μαθητές λοιπόν θα έχουν laptop αξίας μέχρι 450 ευρώ. Η αγορά αντέδρασε πολύ γρήγορα και ήδη 9 κατασκευαστές έχουν λανσάρει laptops αυτής της αξίας, με τις προδιαγραφές που θέτει το Υπουργείο. Οι εταιρείες αυτές είναι οι Toshiba, Dell, Multirama, Asus, Πλαίσιο (Turbo-X), LG, Acer, Compaq, HP. Eξ ίσου «ευνοημένα» θα είναι όμως και τα «πρωτάκια», οι μαθητές της Α’ Δημοτικού, στους οποίους το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο θα προσφέρει μια σχολική τσάντα γεμάτη με την απαραίτητη γραφική ύλη.

Tέλος, λόγω των ανησυχιών για τη νέα γρίπη, οι μαθητές θα δουν αναρτημένες στα σχολεία τους ενημερωτικές αφίσες για τους τρόπους πρόληψής της.

Οι παραπάνω κινήσεις, ανεξάρτητα του γεγονότος ότι προέκυψαν για διαφορετικούς λόγους, από διαφορετικούς φορείς, έχουν μια κοινή συνισταμένη, τα σχολεία. Και αποδεικνύουν ότι είτε άμεσα, είτε έμμεσα, οι μαθητές έχουν μπει για τα καλά στο μάτι του σύγχρονου marketing. Οι ιδιαιτερότητες όμως των μαθητών ως target group είναι πολλές. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τους προσεχείς μήνες τους τρόπους με τους οποίους οι εταιρείες θα προσεγγίσουν αυτό το target group.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς όμως, έρχεται στην επικαιρότητα το θέμα της πρωινής διατροφής, η οποία έχει αποκτήσει πολύ μεγάλη σημασία για την υγεία του σύγχρονου ανθρώπου. Κι αυτό το έχουν αντιληφθεί οι εταιρείες τροφίμων και ποτών. Το σημερινό τεύχος του Marketing Week φιλοξενεί ένα εκτενές αφιέρωμα στην πρωινή διατροφή, παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα cases (Unilever, Kellogg’s), διεθνείς τάσεις (όπως ο ρόλος των δημητριακών), αλλά και ενδιαφέροντα tips για τους marketers.

Στο ίδιο τεύχος παρουσιάζουμε ένα αναλυτικό αφιέρωμα στα περιοδικά υγείας και ευεξίας, τα οποία δείχνουν να αναπτύσσουν ισχυρές αντιστάσεις στην οικονομική κρίση, κερδίζοντας διαρκώς νέους και πιστούς αναγνώστες. Γιατί ευκαιρίες υπάρχουν πάντα…