Όσοι επικοινωνιολόγοι είχαν το κουράγιο να διαβάσουν τα πρακτικά των συζητήσεων των πολιτικών αρχηγών και να εντρυφήσουν στην ουσία των λεγόμενών τους, είμαι σίγουρος ότι ήδη θα έχουν σκίσει τα πτυχία τους. Και τούτο διότι σε αυτά δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη εφαρμογή το λαϊκό απόφθεγμα «συμφωνούμε διαφωνώντας και διαφωνούμε συμφωνώντας».

Το ερώτημα που ο απλός άνθρωπος έθετε εκείνες τις ημέρες ήταν ένα: «Αφού στην ουσία του προβλήματος συμφωνούσαν όλοι, γιατί δεν δημιουργούσαν μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας για ένα-δύο χρόνια και αφού περνούσε ο κίνδυνος, να πάει η χώρα σε εκλογές;». Αν έχετε εσείς απάντηση, πολύ θα ήθελα να την ακούσω. Το γεγονός είναι ένα, ότι τούτη η χώρα έμαθε από τότε που ιδρύθηκε να πορεύεται με την αναμονή των –κάθε– επόμενων εκλογών, θεωρώντας ότι αυτές θα έλυναν τα διαχρονικά προβλήματά της.

Από την επομένη των εκλογών συζητάμε για τις επόμενες και οι υπουργοί από τη στιγμή που αναλαμβάνουν καθήκοντα σκέφτονται… τις επόμενες εκλογές. Και έτσι ποτέ κανείς δεν δουλεύει σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, όλα γίνονται άρπα-κόλλα, το κράτος διαλύεται και κάποιοι είναι ευχαριστημένοι διότι «τουλάχιστον, κάνουμε εκλογές»! Επίπεδο νοημοσύνης νηπιαγωγείου. Κι από σοβαρή δουλειά μηδέν εις το πηλίκον. Δεν πειράζει όμως, τουλάχιστον είμαστε… δημοκρατία, αφού κάνουμε εκλογές. Ραντεβού λοιπόν στις 17 Ιουνίου (;) για τις επόμενες… εκλογές, που θα λύσουν όλα μας τα προβλήματα.

«Οι ιδέες του “φραμπαλά” πέθαναν» τονίζει ο Πολύκαρπος Ζαλώνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pollen Advertising, σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μας παραχώρησε. Μεταξύ άλλων αναφέρει τις εκτιμήσεις του για την πορεία της αγοράς, τη μικροπρέπεια κάποιων διαφημιστών, τον έλληνα καταναλωτή, αλλά και τους πολιτικούς μας που «αναλαμβάνουν να χτυπήσουν πέναλτι, ενώ έχουν άνοια και Πάρκινσον».

Ωστόσο, το σημερινό τεύχος είναι αφιερωμένο στη μεγάλη γιορτή της ελληνικής δημιουργικότητας, στον θεσμό T.G.I. Friday’s Young Lions Competition, ο οποίος συμπλήρωσε φέτος 10 χρόνια και συνεχίζει να αναδεικνύει κάθε χρόνο το νέο «αίμα» της ελληνικής Διαφήμισης. Ετοιμάσαμε ένα πλούσιο ρεπορτάζ/αφιέρωμα σε όλα όσα έγιναν στην τελετή απονομής και παρουσιάζουμε τους νικητές, μέσα από ένα πλούσιο φωτορεπορτάζ.

Τέλος, παρουσιάζουμε ένα ρεπορτάζ για όλα όσα είπε ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου για την πορεία της εταιρείας και της μητρικής της. «Είμαστε ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς» τόνισε, προκαλώντας αίσθηση.