Μέσα από τις 4 ομιλίες, τα 240 στελέχη των εταιρειών-μελών της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ που παρακολούθησαν την εκδήλωση, είδαν τα insights των έργων που ξεχώρισαν στο φεστιβάλ, αλλά και στις νέες τάσεις στον χώρο της επικοινωνίας. Ο Γιάννης Βασιλόπουλος, Creative Director και η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planner στην Frank & Fame, προσκάλεσαν το κοινό να παίξουν «Θάρρος ή αλήθεια (ή Αντίο)! Ένα παιχνίδι για όσους βαρέθηκαν τη διαφήμιση».

Ο Matt Garrard, Awards Account Manager στη διοργάνωση Cannes Lions, μοιράστηκε τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να κερδίσεις ένα λιοντάρι, με την ομιλία του «How To Win a Lion: Opportunities for Small Countries, Small Budgets & Local Brands». Την σκυτάλη πήρε ο Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategic Planning Director στην Tribe με την παρουσίαση του «Walking Cannes 2019», ενώ τη βραδιά έκλεισε ο George Wyndham, Staff Writer στην Contagious Communications, με την ομώνυμη ομιλία του «Cannes Deconstructed».