Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) λανσάρει νέα ψηφιακή καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε». Η καμπάνια ξεκίνησε στις 11 Νοεμβρίου, ημερομηνία που έχει θεσμοθετηθεί ως «Ημέρα Ασφάλισης», και στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών.

Αποτελείται από τέσσερα σύντομα βίντεο με πρωταγωνιστές τον chef Σταύρο Βαρθαλίτη, τον αρχιτέκτονα Σπύρο Σούλη, τη δημοσιογράφο Μυρτώ Κάζη και τον ηθοποιό Δημήτρη Μακαλιά, που υπενθυμίζουν στο κοινό την αξία των Ασφαλίσεων Υγείας, Περιουσίας, Σύνταξης και Αυτοκινήτου, ως πολύτιμου συμμάχου στα απρόοπτα και τις κρίσιμες στιγμές της ζωής. «Η πανδημία του Covid–19 και οι συχνότερες και σφοδρότερες φυσικές καταστροφές δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ρίσκα και ανατροπές.

Παρόλ’ αυτά, oι Έλληνες παραμένουν σημαντικά ανασφάλιστοι συγκριτικά με τους Ευρωπαίους. Η καμπάνια της ΕΑΕΕ έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό: να υπενθυμίσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος με υψηλό αίσθημα ευθύνης βρίσκεται δίπλα στους πολίτες για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά για αυτούς», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.