Για 8η χρονιά πραγματοποιήθηκε η έρευνα Famous Brands στην Ελλάδα, η οποία ανέδειξε 34 «χρυσές» μάρκες και μία Μη Κυβερνητική Οργάνωση. Η έρευνα ζήτησε για ακόμα μια φορά από το ευρύ κοινό, τους ίδιους τους καταναλωτές, να αξιολογήσουν τη φήμη των μαρκών, να αναφέρουν δηλαδή αυθόρμητα (χωρίς λίστα) για το 2013 τις πιο «διάσημες» μάρκες στη Ελλάδα, τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και στον τομέα των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Οι νικητές παρέλαβαν τα βραβεία τους στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε φέτος για πρώτη φορά, την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στο αμφιθέατρο του Κέντρου Γαία στο Μουσείο Γουλανδρή, παρουσία εκπροσώπων και στελεχών marketing ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.
Η ταυτότητα της έρευνας
Η έρευνα Famous Brands διεξήχθη σε συνεργασία με τη Wizzard–Insights Strategists, καθώς και με την υποστήριξη της Hill + Knowlton Strategies, την περίοδο από 15 Μαΐου έως και 25 Ιουνίου 2013. Η έρευνα διεξήχθη με τη μέθοδο C.A.W.I. (Computer Assisted Web Interviews), και χωρίς προκαθορισμένη λίστα, έτσι ώστε να μην προϊδεάζει κατ’ ουδένα τρόπο τους καταναλωτές αναφορικά με τις επιλογές των μαρκών που θα αναφερθούν.
Στο πλαίσιό της, εξετάστηκε μια ευρεία γκάμα 34 διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων και υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων μπίρες, ουίσκι, λευκά ποτά, καλλυντικά, απορρυπαντικά και προϊόντα καθαρισμού, σαμπουάν, πάροχοι κινητής τηλεφωνίας, συσκευές κινητής τηλεφωνίας, καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, σούπερ μάρκετ, γρήγορη εστίαση, τράπεζες, ασφαλιστικά προϊόντα, αυτοκίνητα, γάλα, γιαούρτι, λάδι, παγωτά, γλυκά και αλμυρά σνακ, καφές, (στιγμιαίος, ελληνικός, καπουτσίνο/εσπρέσο, φίλτρου), μακαρόνια, δημητριακά, αναψυκτικά, χυμοί, πρατήρια βενζίνης, οδοντόκρεμες, παιδικές τροφές, αθλητικά είδη, ηλεκτρονικές συσκευές, κλπ., καθώς και μία κατηγορία κοινωνικής ευθύνης (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις).
Το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού σε άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18 – 64, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στην έρευνα συμμετείχαν 805 ερωτώμενοι από το ευρύ κοινό – τυχαία επιλεγμένοι. Κάθε ερωτώμενος απάντησε σε 7 από τις κατηγορίες – οι απαντήσεις ήταν αυθόρμητες – δεν υπήρχε η βοήθεια προκαθορισμένης λίστας. Κάθε κατηγορία είχε από 150 έως 170 αξιολογήσεις. Συνολικά, η έρευνα ανέδειξε συνολικά 111 νικητές στις 35 κατηγορίες (35 χρυσά βραβεία και 76 διακρίσεις).
Ο ρόλος της «διάσημης» μάρκας
Όπως εξηγεί η Έλενα Μαθιού-Rose, Συν-Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Wizzard -Insights Strategists, οι κύριοι λόγοι για «ψήφιση» μαρκών από τους καταναλωτές για το 2013 ως μάρκες με την καλύτερη φήμη είναι η «εμπιστοσύνη» και η «πραγματική αξία», που παραμένουν οι πρώτοι λόγοι, όπως και το 2012. Η «επένδυση στην Ελλάδα» αναδύεται ως ο τρίτος πιο σημαντικός λόγος το 2013.
– 92% Συμφωνούν/ Συμφωνούν απόλυτα ότι «Της έχουν Εμπιστοσύνη»,
– 91% ότι «Αξίζει τα λεφτά της» (Value for Money), άρα την άρρηκτη πια σχέση μεταξύ ποιότητας /οφέλους και τιμής, και όχι άπλα χαμηλής τιμής.
Με διαφορά από τους δυο αυτούς πρώτους παράγοντες, αλλά με επίσης πάρα πολύ ψηλά ποσοστά, ακολουθεί και ένα δεύτερο set παραγόντων που άπτεται του ρόλου και της συμπεριφοράς της μάρκας στο γίγνεσθαι της χώρας και των επιπτώσεων αυτού στο κοινωνικό σύνολο.
– 78% Επενδύει στην Ελλάδα
– 74% Είναι Κοινωνικά υπεύθυνη
– 72% Δημιουργεί/Διασφαλίζει θέσεις εργασίας
– 72% Κάνει προσφορές
– 72% Παράγεται στην Ελλάδα
– 70% Είναι Ελληνική μάρκα
Εν μέσω της γενικότερης ρευστότητας και της ανάδυσης νέων παικτών/μαρκών και καινοφανών λύσεων και προτάσεων αγοράς, είναι τέλος σημαντικό να παρατηρηθεί η σημαντικότητα του «είναι γνωστή/διάσημη» μάρκα με 46%, που παρουσίασε σημαντική ενίσχυση (13 ποσοστιαίες μονάδες) σε σχέση με το 2012. Όσον αφορά στην άποψη των καταναλωτών για την καλή φήμη «βιομηχανιών» / κλάδων στο σύνολο τους, με βάση τα Top 2 Boxes – (Συμφωνώ απόλυτα και συμφωνώ), τα αποτελέσματα δείχνουν ότι σε κάθε περίπτωση τα ποσοστά θετικών αναφορών έχουν ελαφρά ενισχυθεί σε σχέση με το 2012 από +2 έως και +7 ποσοστιαίες μονάδες, υποδηλώνοντας για πρώτη φορά την τελευταία πενταετία μια αναδυόμενη μεταστροφή του «κλίματος» και της γενικής διάθεσης των καταναλωτών απέναντι στην ελπίδα, την αξιοπιστία και την αναγνώριση των κλάδων.
Είναι επίσης σημαντικό να τονιστεί ότι παραδοσιακά οι «κλάδοι» χαίρουν πολύ χαμηλότερων ποσοστών «καλής φήμης» σε σχέση με τις μάρκες και τις εταιρικές οντότητες μέσα σε αυτούς, με τις διαφορές μεταξύ των δυο να εντοπίζονται μέχρι και στις 40 ποσοστιαίες μονάδες. Αυτό το εύρημα υπογραμμίζει αδιαμφισβήτητα τη σημασία και το αποτέλεσμα που έχουν η συστρατευόμενη προσπάθεια, καθώς και οι ενέργειες των μαρκών και των εταιρειών στην ενίσχυση και βελτίωση της «καλής» τους φήμης. Aναφορικά με τους κλάδους, οι «ούτως ειπείν» «ελπίδες» των Ελλήνων καταναλωτών, δηλαδή αυτοί που είναι άμεσα συνυφασμένοι με τα καλύτερα της χώρας μας, για το 2013 αναδείχτηκαν οι παρακάτω: Αναψυκτικά / χυμοί, Τουρισμός, Ναυτιλία, Τρόφιμα, Σούπερ Μάρκετ και Εστίαση / Γρήγορο φαγητό.
Πάντα στις επάλξεις ο Marketer για να δημιουργήσει το μέλλον
Έλενα Μαθιού-Rose, Συν-Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος, Wizzard -Insights Strategists
Ακόμα και εν μέσω των τεκτονικών αλλαγών που εξακολουθούν να συντελούνται σήμερα στο χώρο του Marketing και της Επικοινωνίας λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε στην Ελλάδα, τα συστατικά της συνταγής παραμένουν λίγο έως πολύ τα ίδια. «Your reputation rests not on your ability to do what you say, but rather on your ability to exceed people’s expectations».
Το καλό όνομα, η καλή φήμη λοιπόν δεν δημιουργείται όταν κάποιος κάνει απλά ό,τι εκείνος λέει ότι (θα) κάνει, αλλά όταν κάνει αυτά που ανά πάσα στιγμή ξεπερνούν τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Και αυτά τα «ίδια» (φαινομενικά) πάντα ζητούμενα, στην πλέον ρευστή και δυναμική φάση της Ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας που διανύουμε, αλλάζουν και επαναπροσδιορίζονται στο περιεχόμενο και την ουσία τους άρδην και συνεχώς. Άρα και ο Marketer του σήμερα πρέπει να είναι πάντα στις επάλξεις. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να είναι «alert» για να αφουγκράζεται άμεσα και έγκαιρα τα τεκταινόμενα και να «μυρίζεται» τις τάσεις. Επιπλέον, πρέπει να δίνει τον απαιτούμενο χρόνο σε ανάλυση, εμβάθυνση και δημιουργία γνώσης μέσα από τα παραπάνω και τέλος να δρα εστιασμένα, άμεσα, αποτελεσματικά και προπάντων «cost efficiently» για να ενδυναμώνει την εικόνα και την ελκυστικότητα (άρα και το top line των πωλήσεών) της μάρκας υπό την ευθύνη του.
Έτσι λοιπόν, ας παραμείνουμε όλοι ετοιμοπόλεμοι καθώς και ανοιχτοί / δεκτικοί στην πανσπερμία των καινούριων εργαλείων του σύγχρονου Marketing. Ειδικά στις εποχές απόλυτης ρευστότητας που διανύουμε, είναι πιο επίκαιρο από ποτέ το κατά τον Peter Drucker «Ο μόνος τρόπος για να προβλέψουμε το μέλλον είναι να το δημιουργήσουμε».
Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος και CEO Η&Κ Strategies
«Η καλή φήμη είναι το Νέο Νόμισμα στη σύγχρονη οικονομία»
Ως Πρόεδρος της Η+Κ Strategies Ελλάδος, θέλω να συγχαρώ όλους τους ανθρώπους του marketing που οι μάρκες τους έλαβαν και εφέτος την αυθόρμητη ψήφο εμπιστοσύνης του ευρύ κοινού και κατέκτησαν την πρώτη θέση και βραβεύτηκαν στα Famous Brands 2013. Είναι γεγονός ότι στο σημερινό απειλητικό οικονομικό περιβάλλον, η εμπιστοσύνη και η καλή φήμη είναι το Νόμισμα που επιτρέπει στη μάρκα να εξασφαλίζει την ενεργό προτίμηση και τη πιστότητα του κοινού της. Μαζί με το Διεθνή Οργανισμό Reputation Institute (RI) που μετράει τη φήμη παγκοσμίως έχουμε αποκωδικοποιήσει και στην Ελλάδα τους πυλώνες της καλής φήμης. Η καλή φήμη ξεπερνάει τα όρια της γνωριμίας και συντίθεται από 7 πυλώνες:
1. Προϊόντα και Υπηρεσίες, 2. Καινοτομία, 3. Εργασιακό Περιβάλλον, 4. Κοινωνική Υπευθυνότητα, 5. Διακυβέρνηση – Διαφάνεια, 6. Ηγεσία, 7. Οικονομική Ευρωστία.
Είναι σημαντικό να αναφέρω ότι η πολυσύνθετη μορφή της φήμης έχει αναγνωρισθεί από τις μεγάλες εταιρείες. Γι’ αυτόν τον λόγο όλο και περισσότερο βλέπουμε να υποστηρίζουν τις μάρκες τους υπογράφοντας με το ειδικό βάρος που φέρει το εταιρικό όνομα. Γιατί σήμερα ο καταναλωτής δεν αγοράζει απλά προϊόντα, αλλά μάρκες που προέρχονται από εταιρείες με υψηλό δείκτη εμπιστοσύνης και καλής φήμης. Στο πλαίσιο αυτό, στην H+K Strategies έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα διαχείρισης και προστασίας της φήμης των μαρκών και των εταιρειών. Η ραγδαία ανάπτυξη του Digital & Social Media περιβάλλοντος απαιτεί και επιπλέον ειδικούς μηχανισμούς και εργαλεία παρακολούθησής του, ώστε να εξασφαλίζεται η αμεσότητα στην αντιμετώπιση κρίσεων.
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας για τα Famous Brands;
Τα στελέχη των εταιρειών που κατέκτησαν την πρώτη θέση στα Famous Brands 2013 αποκαλύπτουν το μυστικό της επιτυχίας τους, απαντώντας στην ερώτηση «Ποια στοιχεία της μάρκας σας θεωρείτε ότι συνέβαλαν στο να “ψηφισθεί” αυθόρμητα από τους ίδιους τους καταναλωτές ως η μάρκα με τη Νο1 Φήμη στην κατηγορία της;».
Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Όμιλος Interamerican
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την Interamerican το γεγονός ότι η κοινή γνώμη την αναδεικνύει, για έκτη φορά σε σύνολο οκτώ ερευνών του θεσμού, πρώτη σε Φήμη εταιρεία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Έχω την πεποίθηση ότι αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται από τους πολίτες που ερωτήθηκαν η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία και το υψηλό επίπεδο των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, σε συνδυασμό με την πολύτροπη και συνεχώς αναπτυσσόμενη κοινωνική συνεισφορά σε καιρούς δύσκολους. Η υπευθυνότητα που χαρακτηρίζει την Interamerican σε κάθε πεδίο δραστηριότητας είναι, προφανώς, διακριτή και αυτό μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση.
Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, Διευθύνων Σύμβουλος, FrieslandCampina Hellas
Στη FrieslandCampina Hellas νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά που μέσα από τη σημαντική αυτή διάκριση, οι Έλληνες καταναλωτές επιβραβεύουν, μια ακόμη φορά, την ισχυρή και μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει η μάρκα Νουνού με την ελληνική οικογένεια. Η διαρκώς υψηλή προτίμηση των καταναλωτών για τις παιδικές τροφές Νουνού βασίζεται στη σταθερή και άριστη ποιότητα, στη μοναδική γεύση και την υψηλή διατροφική αξία όπως αυτή προδιαγράφεται από το Πρότυπο Σύστημα Παιδικής Διατροφής Νουνού. Οι παιδικές τροφές Νουνού από το 1960 βρίσκονται δίπλα στην Ελληνίδα μητέρα κερδίζοντας επάξια την 1η θέση, όχι μόνο γιατί προσφέρουν συνεχείς καινοτομίες, αλλά και γιατί με σεβασμό, συνέπεια και αξιοπιστία θρέφουν την πιο πολύτιμη σχέση, αυτή της μητέρας με το παιδί.
Ανδρέας Αθανασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Dixons South-East Europe (Κωτσόβολος)
63 χρόνια τώρα, η Κωτσόβολος στέκεται πάντα δίπλα στους καταναλωτές επιδιώκοντας να χτίσει μαζί τους σχέσεις ζωής. Η επικέντρωσή μας στην καινοτομία, τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες, την άριστη εξυπηρέτηση και τις πολύ χαμηλές τιμές έχουν κάνει την αλυσίδα μας συνώνυμη με τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά είδη. Αυτό είναι που μας έχει φέρει στην κορυφή της προτίμησης των Ελλήνων καταναλωτών και μας ενθαρρύνει ώστε να συνεχίζουμε να είμαστε πάντα δίπλα τους δικαιώνοντας τις προσδοκίες τους και μετατρέποντας κάθε επίσκεψή τους στα καταστήματά μας, σε μια ξεχωριστή εμπειρία. Η διάρκεια της σχέσης της Κωτσόβολος με τους πελάτες της αποτελεί δικαίωση της καθημερινής προσπάθειας χιλιάδων ανθρώπων μας σε περίπου 100 σημεία εξυπηρέτησης με έναν απλό στόχο: να βρούμε εξειδικευμένες λύσεις τεχνολογίας για τον κάθε πελάτη και κάθε νοικοκυριό. Συνεχίζουμε βάζοντας διαρκώς νέους στόχους και προκλήσεις για την ομάδα μας.
Luha Kristjan, CEO, Nike Hellas
Η επιτυχία της Nike βασίζεται στη δυναμική πορεία της προς την καινοτομία, η οποία αποτελεί την καρδιά του χαρακτήρα μας. Αναπτύσσουμε συνέχεια ιδέες που βοηθούνε τους αθλητές να είναι καλύτεροι σε ότι κάνουν. Συνδεόμαστε με τους καταναλωτές με διάφορους τρόπους όπως μέσω ψηφιακών μέσων όπου δημιουργούμε κοινότητες που βοηθούν στην ανάπτυξη της αθλητικής εμπειρίας, καθώς και μέσα από εκδηλώσεις και από τα καταστήματα λιανικής. Οι παραπάνω καινοτομίες και η φιλοσοφία της Nike έχει επεκταθεί με μεγάλη επιτυχία και στο κομμάτι του NSW, της κατηγορίας για όσους αγαπούν το sport lifestyle, και το αποτέλεσμα είναι τo φετινό βραβείο στα Famous Brand 2013.
Alexander Koch, Marketing Director, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Είμαστε περήφανοι που διακριθήκαμε με το 1ο βραβείο στην κατηγορία μπίρας των Famous Brands 2013. Η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει ότι η Amstel κατέχει ακόμα και σήμερα ιδιαίτερη θέση στις καρδιές και στη συνείδηση των καταναλωτών. Πίσω από αυτή, βρίσκεται η ιστορία της μάρκας, η δυνατή σχέση της με τους Έλληνες εδώ και 50 σχεδόν χρόνια, οι αξίες της, η εξαιρετική ποιότητα και γεύση της, οι 2.100 Έλληνες παραγωγοί κριθαριού, αλλά και οι 1.000 εργαζόμενοι, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για την παραγωγή της Amstel. Δεν επαναπαυόμαστε με τη διάκριση αυτή αλλά θα συνεχίσουμε να έχουμε μια δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά μπίρας, δίνοντας πάντα έμφαση στο να εκπλήσσουμε ευχάριστα τους καταναλωτές μας με καινοτόμες ενέργειες και προϊόντα.
Χάρης Κονίνης, Διευθυντής Marketing Communications Strategy Σταθερής & Κινητής Τηλεφωνίας, Cosmote
Το μεγάλο στοίχημα για κάθε ισχυρή μάρκα είναι να προσφέρει με συνέπεια στον καταναλωτή αυτά που υπόσχεται. Η πρωτιά, για ακόμη μία χρονιά, στην κατηγορία «Πάροχοι Κινητής Τηλεφωνίας» αποδεικνύει ότι η Cosmote κερδίζει αυτό το στοίχημα. Εστιάζουμε στον πελάτη και διαθέτουμε προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του. Προσφέρουμε αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης σε όλα τα σημεία επαφής μαζί του. Είμαστε στην αιχμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Καταγράφουμε πρωτιές για το δίκτυό μας, όπως η εμπορική διάθεση 4G. Υλοποιούμε μεγάλα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας.
Νιόβη Καλλέργη, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας, Καφέα Εμπορική Τεχνική
Από το 1988, εισάγουμε αποκλειστικά στην Ελλάδα τον espresso illy. Ένα και μοναδικό χαρμάνι αυθεντικού καφέ 100% Arabica. Δημιουργήσαμε το ισχυρότερο δίκτυο διανομής στον κλάδο HO.RE.CA. Αδιάλειπτα επενδύουμε σε τεχνογνωσία, εκπαίδευση, τεχνολογία. Μεγαλύτερη αξία, οι συνεργάτες μας. Οι πρεσβευτές της κουλτούρας και της φιλοσοφίας του espresso. Με αγάπη, μεράκι και υψηλό επαγγελματισμό φροντίζουν για την άριστη εφαρμογή ενεργειών, ώστε κάθε φορά, να απολαμβάνει ο τελικός καταναλωτής μας έναν άριστο espresso. Η διάκριση αυτή τιμά το έργο μας και χαιρόμαστε που συμπίπτει με την 25ετή δράση μας. Ευχαριστούμε τους Famous Brands, Marketing Week και Real News.
Δημήτρης Γιαννακούδης, Marketing Director, P&G Hellas
Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή η διάκριση του Ariel ως Famous Brand, στην κατηγορία των απορρυπαντικών στην Ελλάδα. Η διάκριση αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία καθώς αντικατοπτρίζει τις αντιλήψεις των ίδιων των καταναλωτών, που συμμετείχαν σε πανελλαδική έρευνα και ψήφισαν αυθόρμητα τις μάρκες με την καλύτερη φήμη. Το Ariel αναγνωρίζει πως η φήμη μιας μάρκας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, ενώ το χτίσιμο μια καλής φήμης απαιτεί χρόνο και συνέπεια. Γι’ αυτό, προσφέρει άψογη καθαριότητα σε όσους το εμπιστεύονται και τους βοηθά έμπρακτα να πετύχουν τη δική τους καλύτερη εμφάνιση, κάθε μέρα. Επίσης, η διάκριση του Pantene σε Famous Brand στην Ελλάδα αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της φήμης της μάρκας, από τους ίδιους τους καταναλωτές. Είναι γνωστό πως οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν μέσα στο χρόνο, και ανάλογα αλλάζουν και οι απαιτήσεις τους από τα προϊόντα που καθημερινά επιλέγουν. Το Pantene συνεχίζει να βοηθά όλες τις γυναίκες να λάμπουν μέσα από την υγεία των μαλλιών τους, και βελτιώνεται συνεχώς για να ανταποκριθεί έμπρακτα σε όλα όσα αυτές αναζητούν από τη μάρκα στην Ελλάδα.
Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees, Nestle Hellas S.A.
Ο καφές Nescafe, No1 ρόφημα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, που μας συντροφεύει εδώ και 75 περίπου χρόνια με τη μοναδική γεύση του, υποδέχεται με υπερηφάνεια το βραβείο «Famous Brands» για το 2013, και δεσμεύεται να συνεχίσει την προσπάθεια του, ώστε να προσφέρει καινοτομικά προϊόντα, που ικανοποιούν τις απαιτήσεις των φίλων του καλού καφέ, κρατώντας πάντα σταθερή τη γνωστή ποιότητα Nescafe.
Υβέτ Κοσμετάτου, Senior Manager, Brand, Marketing Comms & Insights, Vodafone
Η Vodafone είναι ταυτισμένη με την καινοτομία και την τεχνολογική πρωτοπορία. Σκοπός μας είναι να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι και για αυτό το λόγο διαμορφώνουμε το μέλλον μέσα από επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογία αιχμής. Τα καταστήματα της Vodafone υπηρετούν το βασικό μας στόχο που είναι να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών, ιδιωτών και επιχειρήσεων και να τους παρέχουμε τις πλέον καινοτόμες και ταυτόχρονα οικονομικές λύσεις και εργαλεία επικοινωνίας. Αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα της φιλοσοφίας μας για την κινητή επικοινωνία και ως οδηγό για το μέλλον δημιουργήσαμε το κατάστημα- προορισμό Vodafone @ The Mall Athens που δίνει προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες που λαμβάνουν οι πελάτες μας και τους δίνει η δυνατότητα να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης, υπηρεσιών και προϊόντων.
Σωτήρης Σπυρακόπουλος, Διευθυντής Marketing, ΦΑΓΕ
Το στραγγιστό γιαούρτι Total της ΦΑΓΕ είναι από την πρώτη τυποποίηση του, εδώ και τέσσερις δεκαετίες, αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων. Έχει κερδίσει την αγάπη των καταναλωτών για την μοναδική του γεύση και υφή και την απαράμιλλη ποιότητά του. Είναι, επίσης, ένα καταπληκτικό υλικό για μαγειρική με πολλές χρήσεις. Χάρη στη γεύση και την ποιότητά του, το Total ταυτίστηκε με μια νέα διεθνώς κατηγορία, το «Ελληνικό Γιαούρτι» και είναι σήμερα ένα κορυφαίο εμπορικό σήμα στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ, με ισχυρή παρουσία σε πάνω από 40 χώρες.
Hλίας Στεφάνου, Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας, Όμιλος Εθνικής Τράπεζας
Η βράβευση της Εθνικής Τράπεζας, ως κορυφαίο τραπεζικό brand για 8η συνεχή χρονιά, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά ότι το καταναλωτικό κοινό αναγνωρίζει ως ιδιαίτερα θετικά στοιχεία για την Τράπεζα, τη διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, την «ελληνικότητα» της εταιρείας, καθώς και την υλοποίηση προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας, στοιχεία που αποτελούν και σημαντικά κριτήρια επιλογής μιας εταιρείας με την καλύτερη φήμη.
Η αντίληψη που έχει ο κόσμος για την Εθνική Τράπεζα και τα χαρακτηριστικά που της αποδίδει, όπως εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, έγκυρη και επαρκής πληροφόρηση, φιλική συμπεριφορά του προσωπικού εκφράζουν τη θετική εικόνα και διάθεση προς την Τράπεζα, καθώς και τις προσδοκίες του σε κάθε επαφή και επικοινωνία μαζί της. Σήμερα, σε μια εποχή που η χώρα μας και η ελληνική κοινωνία καλούνται να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του μέλλοντος, η Εθνική Τράπεζα ξεκινά με ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα: την ιστορική διαδρομή με την κοινωνία στην οποία απευθύνεται και τους στενούς δεσμούς με την πελατεία της, που δεν περιορίζονται μόνο στην τραπεζική συναλλαγή, αλλά διαπλέκονται σε όλο το φάσμα της κοινωνικής δραστηριότητας.
Φλωρεντία Καλφοπούλου, Marketing Manager, Coca-Cola 3Ε
Η Amita έχει συνδεθεί «συναισθηματικά» με τη ζωή των Ελλήνων. Ο φυσικός χυμός, άλλωστε, γεννήθηκε στην Ελλάδα την ίδια ημέρα που παρουσιάστηκε η Amita στους καταναλωτές. Φέτος, διακρίνεται για μια ακόμη χρονιά στην πρώτη θέση της έρευνας Famous Brands, ως το πιο αγαπημένο προϊόν χυμού των Ελλήνων καταναλωτών και αυτό δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός. Αντιθέτως, βασίζεται σε ένα σύστημα αξιών που την ακολουθεί από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της στην αγορά. H Amita βρίσκεται κοντά μας και ζει μαζί μας αληθινά. Μοιράζεται με τους καταναλωτές αξίες όπως η εμπιστοσύνη, η φυσικότητα, το ενδιαφέρον που την ξεχωρίζουν μέσα στην Ελληνική αγορά.
Επενδύει με συνέπεια και συνέχεια στους τομείς έρευνας και ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας και ανταποκρίνεται διαρκώς στις τάσεις και στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Έχει ουσιαστική παρουσία στην ελληνική αγορά και προσπαθεί να διατηρεί την κατηγορία του χυμού σε διαρκή τροχιά ανάπτυξης. Η επιτυχία για την Amita είναι μέρος του γενετικού της κώδικα. Είναι πρώτη στις προτιμήσεις των καταναλωτών, πρώτη στις εξελίξεις της αγοράς και μέσα από την πολυετή επιτυχημένη της πορεία αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι κάτι παραπάνω από μια μάρκα. Είναι ο χυμός της ζωής μας.
Ράνια Λινάρδου, Marketing Manager Ice Cream, Unilever Greece
Η Algida, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγωτού στον κόσμο, είναι συνώνυμο της ποιότητας και του καλού παγωτού. Από το 1982 που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα καινοτομεί συνεχώς, λανσάροντας παγωτά που δημιουργούν τάσεις σε όλη την αγορά. Διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της αγαπημένες παγκόσμιες μάρκες, όπως το Magic, το Cornetto και το Carte D’or, ενώ χάρη στα καινοτόμα προϊόντα και τη συνεχή επικοινωνία σε παραδοσιακά και σε ψηφιακά μέσα, διατηρεί το νεανικό της χαρακτήρα. Παράλληλα, διαθέτει μία από τις πιο ισχυρές παρουσίες στο σημείο πώλησης.
Γιάννης Μιαούλης, Marketing Manager, Misko
H Misko, για περισσότερο από 85 χρόνια, παραμένει η αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα, χάρη στον μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που διαθέτει: ιστορικότητα και ελληνικότητα, καινοτομία και παράδοση, ποιότητα και γεύση. Αυτή είναι η ταυτότητα της Misko, την οποία φροντίζουμε να διατηρούμε αναλλοίωτη και αδιαπραγμάτευτη, ακόμα και υπό την πίεση της κρίσης. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το 1ο βραβείο Famous Brands, επειδή αποτελεί αναγνώριση των ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης που έχουμε με τους καταναλωτές αλλά και της συνέπειάς μας στη δέσμευση ποιότητας και αξίας που σημαίνει το όνομα «Misko».
Ελένη Σιμοπούλου, Marketing Manager, Kellogg’s Mediterranean & CEE
Πιστοί στη φιλοσοφία μας να παράγουμε ποιοτικά προϊόντα για έναν υγιεινό κόσμο, στην Kellogg’s φροντίζουμε μέσω των προϊόντων μας να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας τονίζοντας τη σημασία του πρωινού στην καθημερινή τους διατροφή και αποτελώντας τον σύμμαχο στη διαχείριση του σωματικού τους βάρους. Η φιλοσοφία της μάρκας σε συνδυασμό με τη θρεπτικότητα και τη γευστικότητα των προϊόντων Kellogg’s είναι τα στοιχεία που μας δίνουν την 1η θέση στις καρδιές των καταναλωτών μας.
Αγγελική Ζάρρα, Μarketing Manager L’Oreal Paris– L’Oreal
Αν η L’Oreal Paris έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στον τομέα της ομορφιάς, το οφείλει και στο ότι είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία του Ομίλου L’Oreal, μια ιστορία που μετρά πάνω από 100 χρόνια ζωής. Η μάρκα, με ένα σύνολο προϊόντων που θεωρούνται βασικοί άξονες σε όλους του τομείς καλλυντικών, προβάλλει σε όλο τον κόσμο μια απαστράπτουσα και εξαιρετικά ποιοτική εικόνα με διαρκείς καινοτομίες και αστείρευτη δημιουργικότητα. Η μεγάλη πρωτοτυπία της L’Oreal Paris έγκειται στο ότι, πολύ πριν από τους άλλους, κατάφερε να λάβει υπόψη της τη διαφορετικότητα της ομορφιάς ανά τον κόσμο και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους, χάρη και στις πρέσβειρες κάθε καταγωγής και προέλευσης.
Μαριάνθη Σταμούλη, Marketing Manager, Όλυμπος
Η Όλυμπος δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από το καλύτερο. Αυτή είναι μια από τις καίριες στρατηγικές της Όλυμπος, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την παραγωγή ασφαλών- ποιοτικών προϊόντων, τον σεβασμό προς το περιβάλλον, την χρήση των ελληνικών πρώτων υλών, τη συνεχή βελτίωση, έτσι ώστε να φτάνει στον καταναλωτή πάντα το καλύτερο. Με επιμονή στην αυθεντικότητα, τη γνησιότητα, την ελληνικότητα, και εν τέλει στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, η Όλυμπος κατάφερε να επικρατήσει και να κερδίσει την πρώτη θέση στην καρδιά των καταναλωτών σε ένα δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Πηνελόπη Ζαούδη, Brand Manager Johnnie Walker, Diageo Hellas
Το Johnnie Walker είναι ένα ουίσκι συνυφασμένο με την πρόοδο. Το όραμά μας είναι να είμαστε το premium brand που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για τους ανθρώπους που εστιάζουν στην πρόοδο. Οι πυλώνες της επιτυχίας μας είναι οι πλούσιες γεύσεις των ουίσκι μας, η δεξιοτεχνία των master blenders της μάρκας, το ξεχωριστό design του Johnnie Walker καθώς και η προσήλωσή μας στη συνεχή πρόοδο. Όλα τα παραπάνω έχουν καταστήσει το Johnnie Walker το νούμερο ένα ουίσκι στις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών.
Αλεξία Μαχαίρα, Communication & Sustainability Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, 75 χρόνια τώρα, υποστηρίζει, σέβεται, εμπνέεται από τους καταναλωτές και για αυτό φροντίζει να διατηρεί και να βελτιώνει συνεχώς τη θέση της στο χώρο της ελληνικής αγοράς τροφίμων. Η αναγνώριση αυτή, για τρίτη συνεχή χρονιά στα πιστεύω μας και τις αξίες μας, δίνει δύναμη να συνεχίσουμε με τον ίδιο παλμό. Όλοι εμείς στην ΑΒ, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για αυτήν τη βράβευση και να σας διαβεβαιώσουμε ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες δεν παραιτούμαστε. Μένουμε στο πλάι του καταναλωτή και συνεχίζουμε να παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες στην ποιότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Αναστασία Σιδέρη, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Coca Cola Hellas
Η διάκριση αυτή μας δίνει ιδιαίτερη χαρά, και ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τους Έλληνες καταναλωτές για την προτίμηση που μας δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια. Στόχος μας είναι να τους προσφέρουμε καθημερινά στιγμές απόλαυσης, ενώ μέσα από την πρόσφατη ελληνική καμπάνια «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», ευελπιστούμε να τους προσφέρουμε και στιγμές αισιοδοξίας, μέσα από δράσεις που αναδεικνύουν τα καλά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας. Ως εταιρεία και ως ομάδα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια αυτή και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο.
Βάντα Αγνιάδη, Oral Care Category Manager, Colgate South East Europe
Η Colgate έχει κατορθώσει να χτίσει μία σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της, έχοντας πάντα ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών της παγκοσμίως. Εδώ και 200 χρόνια, οι αξίες της μάρκας παραμένουν αναλλοίωτες και αντικατοπτρίζουν τις τρεις θεμελιώδεις εταιρικές αξίες, φροντίδα, ομαδική εργασία και συνεχή βελτίωση. Αυτές οι αξίες δεν αντικατοπτρίζονται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων και στη φήμη της Colgate, αλλά και στην προσπάθεια των ανθρώπων της εταιρείας να συνεισφέρουν στις κοινωνίες εντός των οποίων δραστηριοποιούνται.
Eλεάννα Ιωάννου, Sr Brand Manager R&G Coffee, Mondelez Europe Service-Υποκατάστημα Ελλάδος
Η βράβευση από τον θεσμό των Famous Brands Awards 2013 με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Καφές Φίλτρου αποτελεί σημαντική τιμή για εμάς, καθώς αποδεικνύει πως ο Jacobs είναι μία αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων καταναλωτών. Στη διάκριση του Jacobs για ακόμη μία χρονιά συνέβαλαν πρωτίστως το αξεπέραστο άρωμα και η μοναδική ποιότητα του καφέ φίλτρου Jacobs και η ευρεία γκάμα επιλογών που καλύπτει όλες τις στιγμές της ημέρας και όλες τις προτιμήσεις (πχ. Εκλεκτός, Flavours). Επιπλέον, η αναγνωρισιμότητα του Jacobs ενισχύεται μέσα από δημιουργικές καμπάνιες επικοινωνίας που υπενθυμίζουν τις αξίες που πρεσβεύει.
Αθανάσιος Παπανικολάου, Διευθύνων Σύμβουλος, Όμιλος Εστίασης Goody’s-Everest
Η Goody’s είναι μια ελληνική εταιρεία με παρουσία σχεδόν 40 ετών στην αγορά. Οι αγαπημένες γεύσεις, η προσήλωση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση, το πάθος για την πρωτοπορία που χαρακτηρίζουν την οικογένεια της Goody’s έχουν συνεισφέρει στη δημιουργία μιας μεγάλης μάρκας που καταφέρνει να παραμείνει στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια. «Το Goody’s είναι Goody’s, είναι κατηγορία από μόνο του, δεν μοιάζει με τίποτε άλλο», αυτό είναι το σημαντικότερο σχόλιο που ακούμε από τους πελάτες μας και συνοψίζει τη δύναμη της ταυτότητάς μας. Μια τόσο σημαντική διάκριση μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας σε αυτούς τους όσο δύσκολους καιρούς. Στο 2014 η Goody’s θα σας εκπλήξει όλους με νέα καταστήματα με έμφαση στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας και στην ανάδειξη της τεχνολογίας, κάτι που ενδιαφέρει πάρα πολύ τους νέους, ειδικότερα ηλικίας από 15 έως 24, παραδοσιακά ένθερμους πελάτες και υποστηρικτές των Goody’s.
Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, Πρόεδρος, Χαμόγελο του Παιδιού
Φέτος «Το Χαμόγελο του Παιδιού» κλείνει 18 χρόνια από τη μέρα που ο μικρός Ανδρέας έγραψε στο ημερολόγιο του αυτή την τελευταία του επιθυμία. Αυτά τα 18 χρόνια «Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει σταθεί, έμπρακτα και ουσιαστικά, δίπλα σε «εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειες τους» με συνέπεια, ζεστασιά και χαμόγελο. Και αυτό είναι που βλέπει καθημερινά ο κόσμος σε κάθε γωνιά της χώρας και συνεχίζει να μας στηρίζει, με οποιονδήποτε τρόπο, μεγαλώνοντας την αγκαλιά της οικογένειας μας. Γιατί για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» η οικογένεια μας αγκαλιάζει ολόκληρη την Ελλάδα.
Βιβή Δαλάκου, Corporate Communications, BMW Group Hellas
Αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής του BMW Group αποτελούν η κοινωνική υπευθυνότητα, η βιωσιμότητα και οι επιθυμίες του καταναλωτή. H εταιρεία προσαρμόζεται στις ανάγκες των μελλοντικών μετακινήσεων, αλλά και της σημαντικής οικονομικής κρίσης. Με νέα δυναμικά μοντέλα, με εξαιρετικά ισχυρούς και ταυτόχρονα οικολογικούς κινητήρες diesel και βενζίνης και την τεχνολογία EfficientDynamics, αλλάζει τον τρόπο σκέψης για το αυτοκίνητο. Συνεχίζουμε την αειφόρο πορεία μας με τη μάρκα BMW i και το μοντέλο BMW i3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα και φυσικά επεξεργασμένα υλικά. Το BMW i3 έχοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων, εξαιρετικές επιδόσεις και απόλυτη φιλικότητα προς το περιβάλλον, αποτελεί πρωτοποριακή οδηγική πρόταση. Μια ηλεκτρική επανάσταση που αντικατοπτρίζει την αυτοκίνηση του μέλλοντος.