Το αποτέλεσμα είναι ένα εξαιρετικά και διαρκώς ενισχυόμενο impact, μια πραγματικότητα που οδηγεί στην ενίσχυση του ρόλου τους στο marketing mix. Πόση δέσμευση και οργάνωση χρειάζεται όμως για να συναντήσει η φαντασία την πραγματικότητα; Πώς μπορεί μια μάρκα να αποκτήσει ζωή και να εμπνεύσει το κοινό της στον φυσικό κόσμο; Ποια ταλέντα και δεξιότητες απαιτούνται από τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις στον κλάδο του Event Management, για να δημιουργήσουν επιτυχημένες διοργανώσεις που αφορούν στοχευμένο κοινό; To Marketing Week θέλοντας να δώσει απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, αλλά παράλληλα να προσφέρει ερεθίσματα και πλατφόρμες περαιτέρω προβληματισμού, προχωρεί στο λανσάρισμα των Event Awards 2016. Στόχος της διοργάνωσης είναι η επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών στο σχεδιασμό, στην επικοινωνία, στην παραγωγή και υλοποίηση των θεματικών εκδηλώσεων στη χώρα μας. Διαβάστε το ολοκληρωμένο ρεπορτάζ για τη νέα αυτή διοργάνωση, το περιεχόμενο και τους στόχους της.

Στο ίδιο τεύχος ετοιμάσαμε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Γρηγόρη Ζαριφόπουλου, Country Manager της Google για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ο οποίος με αφορμή την παρουσίαση για 2η χρονιά του YouTube Ads Leaderboard στην Ελλάδα, αναλύει τις 4 βασικές τάσεις που προκύπτουν από τα αποτελέσματά του. Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες τάσεις αφορά στο γεγονός ότι το storytelling χρησιμοποιείται πλέον ως όχημα για να «μιλήσει» το εκάστοτε brand στους καταναλωτές, δημιουργώντας ως αποτέλεσμα διαφημίσεις μεγαλύτερης διάρκειας. Όπως αναφέρει ο ίδιος, το Ads Leaderboard δείχνει ότι οι 6 από τις 10 διαφημίσεις ήταν μεγαλύτερες από 2 λεπτά και οι υπόλοιπες είχαν διάρκεια περίπου ένα λεπτό. Επίσης, χρησιμοποιείται συναισθηματικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο ως μέθοδος για να δημιουργηθούν ισχυρές σχέσεις μεταξύ των brands και των καταναλωτών. Περισσότερα στη συνέντευξη…