Το ερώτημα δυστυχώς δεν είναι ρητορικό, αλλά ουσιαστικό. Η δημιουργικότητα απαιτεί καθαρό μυαλό, θετική σκέψη, ισχυρή αυτοπεποίθηση. Χαρακτηριστικά που σήμερα τίθενται εν αμφιβόλω. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον απαισιοδοξίας, για πολλούς η φετινή διοργάνωση των Ermis Awards ήταν πολυτέλεια, ενώ για κάποιους άλλους, εκτός πραγματικότητας. Ποιος θα μπορούσε να τους αδικήσει; Ωστόσο, τα προβλήματα δεν λύνονται με την απαισιοδοξία, αλλά με την αποφασιστική αντιμετώπισή τους.

Στο πλαίσιο αυτό δεν μπορούμε παρά να δώσουμε πολλά συγχαρητήρια στην ΕΔΕΕ που αποφάσισε την πραγματοποίηση των Ermis Awards, έστω με μια μικρή χρονική καθυστέρηση, την ερχόμενη άνοιξη. Η απόφαση αυτή της Ένωσης, ήταν η αφορμή για μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον Πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής των Ermis Awards 2012, Γιάννη Σιδέρη, ο οποίος μίλησε ξεκάθαρα για τη σημερινή κατάσταση και δεν ωραιοποίησε καταστάσεις.

Ωστόσο, έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργική αντεπίθεση της ελληνικής Διαφήμισης, την καλλιέργεια αποφασιστικότητας και αισιοδοξίας. «Τα πράγματα είναι δύσκολα, αλλά δεν θα γίνουν ευκολότερα αν χάσουμε το κουράγιο μας. Χρειάζεται προσπάθεια και υπομονή. Πρέπει επίσης να κάνουμε και οι ίδιοι πράξη αυτό για το οποίο προσπαθούμε να πείσουμε τους πελάτες μας: η δημιουργική σκέψη είναι ο καλύτερος τρόπος για να βγούμε από την κρίση» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Στο παρόν τεύχος μπορείτε να διαβάσετε ακόμα ένα πλούσιο ρεπορτάζ για όλα όσα συζητήθηκαν στο Athens Creativity Forum, το οποίο διοργάνωσε το Marketing Week με τη συμμετοχή κορυφαίων ξένων δημιουργικών. Τα 200 και πλέον στελέχη της Επικοινωνίας που έδωσαν το «παρών» στο Δαΐς, δικαιούνται να αισιοδοξούν. Κι αυτό γιατί είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν, να παρακολουθήσουν και να συναναστραφούν πραγματικά σπουδαίους δημιουργικούς. Ποιοι ήταν αυτοί και τι είπαν διαβάστε το στις εσωτερικές σελίδες.

Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούμε συνέντευξη της Τζένης Λαχανά, Group Marketing Director της Creta Farms, εταιρείας που τους τελευταίους μήνες έχει ταράξει τα νερά της επιχειρηματικότητας με τις ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες της τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό. Τέλος, ρίξτε μια ματιά σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση «στρογγυλής τραπέζης» που ετοιμάσαμε, για τον ρόλο των Οnline Μέσων στην ιδιωτική επιχειρηματική εκπαίδευση.