Η Durex αναδείχθηκε χρυσή νικήτρια στα Best in Pharmacy Awards 2019, αποσπώντας συνολικά δύο Gold βραβεία για την καμπάνια «Stand-Up for Love» που δημιούργησε για αυτήν η Socialab.

Συγκεκριμένα, η Durex και η Socialab βραβεύτηκαν με Gold Award στις κατηγορίες «Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ για προϊόντα φαρμακείου μεγάλου προϋπολογισμού» και «Καλύτερη καμπάνια μάρκετινγκ προϊόντος φαρμακείου στα κοινωνικά δίκτυα». Η καμπάνια Stand-Up for Love είχε σκοπό την ισχυροποίηση της θέσης του brand στο νεανικό κοινό μέσα από ψυχαγωγικό, αλλά και εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Η καμπάνια κατάφερε να προσεγγίσει τη νέα γενιά, με βασικό όχημα τη δημιουργία μιας πλατφόρμας επικοινωνίας με real time χιουμοριστικό περιεχόμενο. Από την online καμπάνια ξεχωρίζει το εορταστικό βίντεο για τα 90 χρόνια της Durex, με τίτλο «90 χρόνια επιτυχίες», το οποίο ξεναγεί το κοινό στην ιστορία του φλερτ από το 1930 μέχρι σήμερα. Επιπλέον, δημιουργήθηκε και micro-site με online national διαγωνισμό, ενώ το αποκορύφωμα του εορτασμού ήταν ένα ολοήμερο event στο Varkiza Rezort.