Κατά των ταμπού και του στιγματισμού.

Έχοντας συμπληρώσει 91 χρόνια παρουσίας, η Durex ανανεώνει την εικόνα της, με μια «ακτιβιστική» παγκόσμια καμπάνια κατά του σεξουαλικού στιγματισμού, των ταμπού και των προκαταλήψεων, με στόχο να αναδείξει τη «θετική πραγματικότητα» του σεξ σήμερα. Η καμπάνια λανσαρίστηκε με OOH και TVC και φέρει την υπογραφή της Havas London, με τη Zenith να χειρίζεται τα media.

Το νέο positioning θα αντανακλάται και μέσα από νέα ταυτότητα και πλέον όλη η δραστηριότητα marketing θα πραγματοποιείται μέσα από το πρίσμα του «positive reality», με μηνύματα και εικόνες που δίνουν στην κοινωνία τροφή για σκέψη και συζήτηση γύρω από το σεξ.

Η ενέργεια βασίζεται στην επιτυχία πρόσφατων ενεργειών όπως το «Unforgettable Nights», που είχε ως στόχο να αποδομήσει μύθους σχετικά με τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, η οποία οδήγησε σε πωλήσεις που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

Η νέα προσέγγιση αντλεί και από έρευνα που διεξήγε η Durex το 2017, το Global Sex Survey, η οποία ανέδειξε το άγχος που δημιουργείται από τις μη ρεαλιστικές αναπαραστάσεις του σεξ μέσω των media. Με αφορμή το λανσάρισμα, το brand δημοσίευσε ανοιχτή επιστολή εξηγώντας τη στάση του και καλώντας τους αναγνώστες να αμφισβητήσουν τα «sexpectations».
(Πηγή: TheDrum)