Ανέλαβε τον αμερικανικό λογαριασμό της μπίρας

(Νέα Υόρκη)  Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λιγότερο από 1 χρόνο που εμπιστεύεται κάποιο brand της στο agency του David Droga, μιας και στα τέλη του 2011 η Droga5 ανέλαβε το λογαριασμό της Amstel Light. Η ανάθεση έγινε απευθείας και σηματοδότησε το τέλος της συνεργασίας της Heineken με τη Vitro, agency που ανήκει στο ρόστερ της MDC Partners.

«Το brand στοχεύει στην ανάπτυξη και έχουμε μοναδική ευκαιρία να εκπαιδεύσουμε νέους καταναλωτές μέσα από μία φρέσκια καμπάνια», ανέφερε ο Colin Westcott-Pitt, VP-Marketing του brand. Από την πλευρά του, ο Droga περιέγραψε τη Newcastle Brown Ale ως «μια ποιοτική μπίρα που δεν παίρνει τον εαυτό της τόσο σοβαρά». Σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω brand αποτελεί τη δέκατη μεγαλύτερη σε πωλήσεις εισαγόμενη μπίρα στις Η.Π.Α. και, σε σχέση με το 2006, οι πωλήσεις της έχουν αυξηθεί κατά 8,7%.